استاندار یزد:
استاندار یزد با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر هدف گذاری های انجام شده بر اساس برنامه ریزی ها گفت: 100درصد بودجه اشتغال روستایی و عشایری استان باید حداکثر تا دهم تیر ماه 1397جذب شود .
کد خبر: ۶۱۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 11 June 2018

محمود زمانی قمی روز یکشنبه در کار گروه تخصصی اشتغال استان با قدردانی از حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در باره عملکرد یزد در بخش وام اشتغال روستایی و عشایری اظهار کرد: یزد با توجه به هدف گذاری ها، همت و تلاش یزدی ها باید رتبه جذب اعتبار و تسهیلات اشتغال روستایی ، اول باشد.
استاندار یزد با تأکید بر لزوم تسریع در رفع نواقص جذب اعتبار تخصیص یافته تصریح کرد: برای نظارت بر تلاش بانکها در سرعت بخشیدن به پرداختها اگر لازم باشد شخصا در بانکها حضور خواهد یافت و برخی پرونده ها را نیز بررسی خواهد کرد. 
زمانی قمی یکی از مشکلات بانکها در پرداخت سریعتر تسهیلات را تعلل شهرداری ها عنوان کرد و افزود: این مجموعه ها موظف هستند تا خارج از نوبت به استعلام های بانک ها برای متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری پاسخ دهند.
وی با بیان اهمیت اشتغال های کوچک خاطرنشان کرد: در جلسه آینده باید گزارشی از وضعیت اشتغال خانگی و خرد از سوی دستگاه های مرتبط و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان ارائه شود.
رئیس کارگروه اشتغال استان یزد در ادامه خطاب به فرمانداران یادآور شد: باید در ملاقات های مردمی به مشکلات مردم توجه جدی داشته باشید و علاج و درمان مشکلات و صیانت از انقلاب اسلامی را تکلیف خود بدانید.
استاندار یزد در ادامه با تأکید بر اینکه برای بقای جمهوری اسلامی باید از ارزش ها دفاع کرد، گفت: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با هوشمندی تمام و درک بالای مسئولیت پذیری برای نفی ظلم و ستم و آدمکشی و دفاع از مظلومان فلسطین به صحنه آمدند که جای تشکر دارد. .
در این جلسه گزارشی از وضعیت عملکرد دستگاهها ، بانکها و شهرستانها در جذب اعتبار اشتغال روستایی و عشایری ارائه شد.
سهمیه اختصاصی استان یزد در مرحله اول طرح اشتغال روستایی و عشایر 832 میلیارد ریال بود که سه برابر این اعتبارات ، طرح به بانکها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار