پیام استاندار یزد
۱۵ خرداد ماه هر سال يادآور رويداد و قيامي بزرگ مي باشد كه به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامي، داراي نقشي غيرقابل انكار در روند شكل گيري این انقلاب عظیم مردمی است.
کد خبر: ۶۱۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 05 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، استاندار یزد به مناسبت ایام ١٤ و ١٥ خردادماه پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام "‌محمود زمانی قمی" ‌استاندار یزد به شرح زیر است:
بار ديگر ١٤ خردادماه سالروز ارتحال جانسوز امام راحل عظيم الشان(ره) فرا رسيده است و هجرت جانگداز آن جلوه كوثر ولايت، ديگربار در اذهان مردم عزيز ايران اسلامي زنده مي شود.
حضرت امام خمينی(ره) فيلسوفي حكيم، آزادمردي بي بديل در عصر حاضر، انساني الهي و رهبري شجاع و فرزانه بود كه با دم مسيحايي خويش و ايمان راسخ و خالصش به حضرت احديت، در برابر امواج ظلم و ستم رژيم سراسر جور و فاسد پهلوي ايستاد و گوهر وحدت و بيداري را به ملت رشيد ايران ارزاني داشت و در پرتو رهبري الهي آن پير فرزانه جماراني و همبستگي مردم ايران اسلامي، دست قدرت الهي بار ديگر نمايان شد و انقلاب شكوهمند اسلامي ايران به بار نشست.
نقش بي بديل و ممتاز امام راحل عظيم الشان(ره) در هدايت روشنگرانه و حكيمانه مردم عزيز ايران تا آنجاست كه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در اين رابطه مي فرمايند: اين انقلاب بي نام و نشان او در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست.
از سوي ديگر، ۱۵ خرداد ماه هر سال يادآور رويداد و قيامي بزرگ مي باشد كه به عنوان نقطه عطف و خاستگاه اوليه انقلاب اسلامي، داراي نقشي غيرقابل انكار در روند شكل گيري این انقلاب عظیم مردمی است كه به واسطه خون مطهر شهداي والامقام اين قيام خونین، اسطوره قدرت ستم شاهي در هم شكسته شد و به تعبير حكيمانه معمار كبير انقلاب اسلامي به عنوان سند زنده مخالفت شجاعانه ملت ايران در برابر استبداد عمال اجانب به ثبت رسيد.
اينجانب با تسليت سالروز ارتحال جانگداز امام راحل عظيم الشان(ره) و گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام قيام ۱۵ خرداد، از آحاد مردم عزيز دعوت مي ‌کنم تا با حضور باشكوه خويش در مراسم هايي كه به همين مناسبت در حرم مطهر حضرت امام خمينی(ره) و در مسجد روضه محمديه(حظيره) یزد برگزار مي شود بار ديگر با آرمانهاي متعالي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و همه شهداي والامقام تجديد ميثاق نمايند.
موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار