رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد خبر داد
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: لزوم برنامه¬ریزی و اقدامات اجرایی مؤثر در حوزه تولید، تأمین و توزیع کالاهای اساسی و خدمات اولویت¬دار مورد نیاز مصرف¬کنندگان به ویژه در طول تعطیلات تابستانی و ایام خاص ماه مبارک‌رمضان، اجتناب‌ناپذیر می‌نماید، از این‌رو با بکارگیری تمامی نیروها و امکانات و ظرفیت‌های موجود و با مشارکت اتحادیه¬ها، مجامع امورصنفی و تشکل‌های مردم‌ نهاد ، طرح نظارتی رمضان با هدف تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی اجرا و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 27 May 2018

محمد رضا علمدار یزدی اظهار داشت : در این ماه تقاضای شهروندان برای تهیه برخی از مواد غذایی افزایش خواهد یافت به همین دلیل همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه این ایام توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بازرسان اصناف از مورخ 22/02/1397 آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تاکید کرد: برای تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی از توان و ظرفیت تشکلهای صنفی و نهادهای مردمی استفاده می شود و هماهنگی های لازم با سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط به خصوص هماهنگی با اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی ویژه، سریع و خارج از نوبت به پرونده های متشکله در طول اجرای طرح رمضان ، بعمل آمده است .

وی همچنین از شهروندان گرامی تقاضا نمود تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی ، عدم صدور فاکتور و.. گزارشات خود را از طریق تلفن 124 اعلام دارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار