اعضای هیات موسس انجمن رسانه ورزش استان یزد عصر شنبه در نشست جمعی از فعالان و پیشکسوتان رسانه های ورزشی در خانه مطبوعات این استان انتخاب شدند.
کد خبر: ۶۱۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 27 May 2018

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر درباره لزوم تشکیل انجمن رسانه ورزش استان یزد مقرر شد هیات موسس هفت نفره ای برای پیگیری امور انجمن تا برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین هیات مدیره تعیین شوند.
بر این اساس، علی محمد قادریان، امید حسین مرشدی، حمیدرضا دهقان بنادکی، حمیدرضا استادیان، محمدعلی بختیار امینی، کاظم سبحان زاده و سعید صادقی مقدم با نظر اکثریت حاضران به عنوان عضو هیات موسس انجمن رسانه ورزش استان یزد انتخاب شدند.
علی محمد میرحسینی مدیر خانه مطبوعات استان یزد در این نشست با حمایت از تشکیل انجمن های تخصصی مرتبط با رسانه ها در این استان گفت: حضور چهره های باسابقه و مطرح رسانه ای استان در انجمن رسانه ورزش مایه خرسندی است و هر چند این انجمن به صورت مستقل فعالیت می کند اما از حمایت همه جانبه خانه مطبوعات نیز برخوردار خواهد بود.
شرکت کنندگان در این نشست نیز با قدردانی از حمایت خانه مطبوعات از انجمن رسانه ورزش استان یزد، ایجاد این تشکل را گامی مهم در راستای وحدت و همدلی فعالان رسانه ای حوزه ورزش و کمک به توسعه و ارتقای جایگاه ورزش استان دانستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار