مدیر اداره بهزیستی مهریز از تدوین نقشه راه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان مهریزخبرداد.
کد خبر: ۶۱۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 27 May 2018

به گزارش تابناک يزد، رئیس اداره بهزیستی مهریز در دومین نشست پیشگیری از اعتیاد این شهرستان گفت:کمیته پیشگیری و فرهنگی بهزیستی بر اساس نقشه راه اقدام به مهندسی فرهنگی و اجتماعی پیشگیری از اعتیاد می‌کند و با هدف برنامه ریزی و مشخص کردن شرح وظایف تمامی ادارات شهرستان جهت اثر گذاری بر سطوح مختلف پیشگیری تلاش می کند.
علیرضا علیزاده افزود:شهرستان مهریز از دومین شهرستان در بین شهرستان های استان یزد است که نقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان را تدوین کرده است
وی ادامه داد:نقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز دارای یک پیش گفتار ،مقدمه ، تاریخچه و 9 سرفصل مختلف در30صفحه است که توسط کارگروه پیشگیری از اعتیاد شهرستان به محوریت بهزیستی تدوین و از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اجرائی خواهدشد.
رستگاری فرماندار مهریزبا اشاره به خانمان سوز بودن موادمخدر، پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را عامل اصلی مبارزه با اعتیاد دانست وافزود: مبارزه با مواد مخدر عزم عمومی را می‌طلبد و برای جلوگیری از شیوع موادمخدر فعال سازی کمیته‌های شش گانه و تقویت مراکز ترک اعتیاد ضرورت دارد.
وی از اعضای شورای اداری شهرستان خواست در زمینه ترویج مباحث فرهنگی،و برنامه های اجرایی و آگاه‌سازی مردم بویژه نسل جوان از مضرات موادمخدر تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار