شهردار یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد گفت: استان یزد دوران طلایی خود را طی می کند.
کد خبر: ۶۱۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 26 May 2018

مهدی جمالی نژاد در دیدار با سردار ایرج کاکاوند؛ فرمانده انتظامی استان یزد که در روز سوم خرداد، در محل شهرداری یزد برگزار شد، بیان کرد: استان یزد، با همدلی و همراهی مجموعه استانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران استانی، دوران طلایی خود را طی می کند.

جمالی نژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدر یکی از ارکان اصلی هر شهر و استانی است، گفت: در کنار همه اقداماتی که شهرداری انجام می دهد، اگر امنیت حاکم نباشد هیچ کدام از این اقدامات اعم از زیباسازی، خدماتی، عمرانی و ترافیکی و... نمودی نخواهد داشت و مثمر ثمر نخواهد بود.

وی با برشمردن "امنیت" به عنوان یکی از شاخصه های مهم شهرهای پایدار و پیشرفته اظهار کرد: همان گونه که یک کشتی در دریای پرتلاطم و ناآرام نمی تواند حرکت کند، حرکت شهر و شهرداری هم تنها در صورتی تند خواهد بود که بستری امن و آرام در شهر حاکم باشد.

شهردار یزد گفت: هم خودم و هم مجموعه  شهرداری این انگیزه و اراده را  داریم که همدلی و رفاقتی که بین دو نهاد ایجاد شده، پا برجا باشد و یقین بدانید ما به عنوان خادم مردم، تحت هیچ شرایطی نمی خواهیم اقتدار پلیس خدشه دار شود و امیدوارم بتوانیم با همدلی،هم افزایی و رفاقت، کارهای جدیدی را بالاخص در حوزه ترافیکی تعریف کنیم.

سکان دار شهرداری یزد با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی به خاطر نبود زیرساخت های تفریحی، تفرجی و فرهنگی برای نسل جوان است گفت: در سال جاری اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های زیربنایی و زیرساختی، به ویژه در زیرساخت های تفریحی و تفرجی که کمبود آن در شهر یزد به شدت احساس می شود، انجام خواهیم داد تا با اضافه شدن جاذبه های جدید، هم مردم و هم شهر، با نشاط، پویا و پرتحرک شوند.

شایان ذکر است در پایان این دیدار، لوح تقدیری از طرف فرمانده انتظامی استان و به پاس زحمات و خدمات مجموعه شهرداری، به شهردار شهر جهانی یزد اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار