عملیات گازرسانی به طرح‌های صنعتی بافق با اعتباری بالغ بر ۵۶میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال در ایستگاه شهید تندگویان چغارت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۱۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 24 May 2018

آیین افتتاح طرح گازرسانی صنایع داخلی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور جمعی از مسوولان در ایستگاه شهید تندگویان واقع در گندله سه چاهون برگزار شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در حاشیه این آیین به تامین زیرساخت جهت سرمایه گذاری ۵هزارمیلیارد تومانی در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره کرد و گفت: یکی ازاین زیرساخت ها بحث گاز می باشد که با انجام این کار ضمن اینکه زیرساخت های کارخانه آگلومراسیون، گندله سازی سه چاهون و کارخانه فولاد کسری تامین شده است،زیرساخت سایر طرح های توسعه ای سنگ آهن را هم در آینده آماده خواهد کرد.
محمدجواد عسکری اعتبار این پروژه را بالغ بر ۵۶میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: این طرح با 500هزار متر لوله گذاری پلی اتیلن و فولادی انجام می گیرد که از این میزان 3500متر لوله گذاری فولادی با فشار 250پوند و در سایز 8و12 اینچ می باشد.
وی افزود: پاسداری از محیط زیست ومدیریت انرژی جزو دستاوردها و برآوردهای این طرح می باشد و این اقدام هزینه های شرکت را کاهش و کیفیت تولید را افزایش می دهد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با بیان اینکه در حال حاضر در کارخانه آگلومراسیون از سوخت گاز به جای گازوئیل با ظرفیت یک هزار مترمکعب استفاده می شود تصریح کرد: این امر سبب ایجاد صرفه جویی بالایی شده است و ۲۰تا۳۰ درصد هزینه های این مجموعه را کاهش می دهد. 
عسکری افزود: این زیرساخت ها برای اتصال شبکه به فولاد آماده است و تنها باید ظرفیت بیشتری را برای این طرح در آینده دریافت کنیم که در زمان خود پیگیری و اخذ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار