معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: رسانه های مختلف گروهی در دنیای کنونی نقش اساسی در تحولات فرهنگی و هنری دارند و دولت از مشارکت آنها در برنامه ها حمایت می کند.
کد خبر: ۶۱۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 24 May 2018

در نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات یزد افزود: بسیاری از وظایف ارشاد اسلامی را می توان با همکاری رسانه ها و به خصوص مطبوعات بنحو مناسب انجام داد.
وی ادامه داد: وجود رسانه های مختلف نه تنها مشکلی ندارد که خود موجب تعامل سازنده ، رقابت صحیح و ارتقای فعالیت های فرهنگی ، هنری و اجتماعی است و باید روز به روز تقویت شوند.
این مسوول اظهار کرد: خانه مطبوعات باید در کنار سایر رسانه های گروهی با همدلی و همکاری ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان را در انجام ماموریت ها و خدمت به مردم یاری دهند.
حوتی نژاد تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت رفاهی اعضا ، توجه به شهرستان ها ، برنامه ریزی روز خبرنگار ، برپایی نمایشگاه مطبوعات و توجه به انجام دوره های آموزشی باید محور فعالیت ها قرار گیرد.
وی اظهار کرد: اگر دوره های آموزشی بنحو مناسب و بر اساس یک فرایند سالانه و تقویم اجرایی برگزار شود نتایج خوبی برای رسانه ها و ارتقای برنامه ها در استان به همراه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار