معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به اهميت نقش سازمان هاي مردم نهاد در تقويت مشاركت هاي مردمي بيان كرد:در قالب تهيه طرحي كاربردي، موانع ارتباطي و فعاليت تشكل هاي مردم نهاد بررسي و شرايط همكاري آن ها با دستگاه هاي اجرايي مختلف تسهيل شود.
کد خبر: ۶۱۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 23 May 2018

دومين جلسه هيئت نظارت بر سازمان هاي مردم نهاد استان يزد با حضور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري تشكيل و درخواست هاي تائيد و تمديد فعاليت تشكل ها مورد بررسي قرار گرفت.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در اين جلسه گفت:بعد از گذشت مدت زماني از فعاليت تشكل ها و تاكيد دولت هاي مختلف بر تقويت مشاركت و زمينه سازي براي فعاليت سازمان هاي مردم نهاد ما هنوز نيز با كاستي هايي در اين زمينه رو به رو هستيم.
« محمدعلي طالبي» افزود:بايد نگاه ها نسبت به اين مسئله تغيير كند و از فعاليت تشكل هايي كه مي توانند به دستگاه هاي اجرايي و جامعه كمك كنند،حمايت و توسعه عملكرد مثبت آن ها مورد توجه قرار گيرد.
طالبي اظهار داشت: تدوين طرحي كاربردي از سوي دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري در دستور كار گيرد و بر اين اساس موانع ارتباطي و فعاليت تشكل هاي مردم نهاد بررسي و شرايط همكاري آن ها با دستگاه هاي اجرايي مختلف تسهيل شود.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در پايان سخنان خود بيان كرد:براي برگزاري نشست هاي تخصصي و موضوعي با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي و صاحب نظران در موضوعات مختلف برنامه ريزي و زمينه تقويت ارتباطات بين بخشي با تشكل ها فراهم شود.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد نيز در اين جلسه گفت:در حال جمع آوري و دسته بندي اطلاعات و وضعيت فعاليت سازمان هاي مردم نهاد استان هستيم تا با تكميل بانك اطلاعاتي و موضوع بندي فعاليت ها بتوانيم انسجام و تاثيرگذاري بيشتري را در اين زمينه شاهد باشيم.
« فخرالسادات خامسي »  افزود:برگزاري جشنواره ، نمايشگاه دستاوردها،دوره هاي آموزشي،نشست هاي هم انديشي با مديران و كارشناسان حوزه هاي مختلف نيز با محوريت و حضور سازمان هاي مردم نهاد در دستور كار دفتر اجتماعي و فرهنگي است و به زودي به مرحله اجرا مي رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار