استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن يوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۱۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 23 May 2018

محمود زمانی قمی در این پیام آورده است:
تاريخ پر تلالو ايران عزيز اسلامي مشحون از رويدادها و واقعه‌هاي مهم و تاثيرگذاري است كه براي هميشه در يادها و خاطره ها باقي مي ماند ليكن يوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر يكي از عالي ترين نمادهاي ايستادگي و رادمردي ملتي است كه در اوج مظلوميت در برابر قلدرمأبان تاريخ زمان خويش مردانه ايستاد و عزت و اقتدارش را در پرتو عنايت حضرت دوست و رهبري حكيمانه و شجاعانه امام راحل عظيم الشان(ره) به رخ كشيد. 
فتح خرمشهر، تابلو درخشان ايثار و نثار انسانهايي الهی است، كه درس فداكاري و جانفشاني را از سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدا... الحسين(ع) آموخته و در مكتب عاشورایی و علوی قد كشيده بودند و با بهاي خون پاك و مطهر خويش، صحنه‌های غرورآفرینی را رقم زدند. از همين منظر است كه رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در اين رابطه مي فرمايند: حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت المقدس، در تاریخ این كشور، خواهد ماند.
اینجانب با گراميداشت فرا رسیدن حماسه یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس خصوصا سردار رشید اسلام، شهید محمد جهان آرا و همرزمان دلیرش را گرامی داشته و به مقام شامخ آنها ادای احترام می كنم. موفقيت همگان را در پيمودن راه اين سروهاي بلند آزادي و كرامت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار