هیئت پزشکی ورزشی یزد به ورزشکاران دارای کارت خدمات درمانی تسهیلات می‌دهد.
کد خبر: ۶۰۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 23 May 2018

حمید رضا فلاح نژاد رییس هیئت پزشکی ورزشی استان یزد  گفت: در سال ۹۶ در سطح استان یزد ۶۴ هزار و ۵۴۹ نفر بیمه ورزشی شده که نسبت به سال۹۵ تعداد۹۰ نفر افزایش داشته است.

فلاح نژاد افزود: از این تعداد بیمه شده در سال گذشته ۲۶ هزار و۶۶۰نفر خانم و۳۷هزار و ۸۸۹ نفر آقا بودند.

حمیدرضا فلاح نژاد با بیان اینکه در سال۹۵ استان یزد جزو ۸استان پایلوت در اجرای بیمه یکساله بود گفت: یکساله شدن بیمه در سال۹۵ دلیلی بر افزایش ۸/۵ درصدی نسبت به سال۹۴ بود. همچنین سال ۹۶ تحت تاثیر سال ۹۵ قرار گرفت و سالی بود که همه بیمه شده بودند به همین دلیل در آستانه کاهش آمار در این سال قرار گرفتیم که با تمهیدات لازم علاوه بر جلوگیری از کاهش آمار ، افزایش اندکی پیدا کردیم.

رییس هیئت پزشکی ورزشی با اشاره به کارت خدمات درمانی و ورزشی گفت: ورزشکاران فقط با دریافت این کارت اجازه حضور در سالن ها و باشگاه های ورزشی را دارند و اگر آسیبی به ورزشکار برسد با داشتن این کارت تمام خدمات درمانی تا سقف ۷/۵ ملیون تومان شامل ۴۰ جلسه فیزیوتراپی بدون دریافت هزینه به ورزشکار مصدوم ارائه داده می شود.

وی درمورد ارائه دیگر خدمات گفت: کلینک پزشکی ورزشی تمام فاکتورهای درمانی را تحویل و طبق تعرفه هزینه ها را تا سقف ۷/۵ ملیون تومان پرداخت می‌کند.

حمیدرضا فلاح نژاد یکی دیگر از خدمات هیئت پزشکی ورزشی را تست پیکر سنجی دانست و گفت: این تست یعنی بررسی استعداد ورزشکار که در چه رشته ورزشی آمادگی فعالیت دارد و همچنین این ورزشکار توسط افراد دوره دیده معاینه و آنالیز آن به تهران ارسال و پاسخ آن از طریق سیستم با اولویت ۱تا۲۵ برای هر ورزشکار اعلام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار