برنامه تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص شد.
کد خبر: ۶۰۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 19 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند، پس از برگزاری دیدار دوستانه امروز (شنبه) مقابل ازبکستان باید آماده سفر به روسیه شود. برنامه تیم ملی پیش از سفر به روسیه و تا پایان مرحله گروهی مشخص شده است.

اعضای تیم ملی بعد از ظهر فردا به دیدار رئیس جمهور حسن روحانی خواهند رفت و سپس در رونمایی از سرود تیم ملی در جام جهانی و مراسم بدرقه که در تالار رودکی انجام می‌شود، شرکت می‌کنند. ملی‌پوشان پس از برگزاری این مراسم‌ها روز دوشنبه راهی ترکیه خواهند شد تا اردوی خود را در این کشور برگزار کرده و سپس دیداری دوستانه را در تاریخ 7 خرداد مقابل تیم ملی این کشور در استانبول برگزار کنند.

شاگردان کارلوس کی‌روش پس از پایان اردوی یک هفته‌ای در ترکیه راهی یونان می‌شوند و یک هفته نیز در این کشور اردو برپا خواهند کرد و 12 خرداد دیدار دوستانه‌ای مقابل تیم ملی یونان در آتن خواهند داشت.

پس از این اردو تیم ملی ایران به عنوان نخستین تیم حاضر در جام جهانی در تاریخ 15 خرداد وارد مسکو خواهد شد تا اردوی نهایی خود را پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی در این کشور برگزار کند. تیم ملی در کمپ لوکوموتیو مسکو استقرار خواهد داشت و 19 خردادماه نیز دیداری دوستانه را مقابل لیتوانی برگزار می‌کند.

اولین دیدار تیم ملی در گروه B جام جهانی 2018 مقابل مراکش در تاریخ 25 خردادماه در سن پترزبورگ برگزار می‌شود. تیم ملی از 23 خرداد راهی این شهر شده و بلافاصله پس از بازی به مسکو بازخواهد گشت. تیم ملی دوباره 28 خرداد از مسکو راهی کازان خواهد شد تا برای دیدار 30 خرداد مقابل اسپانیا آماده شود. شاگردان کی‌روش تمرینات خود را پیش از آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل پرتغال از 31 خرداد تا 2 تیرماه در کمپ مسکو برگزار خواهند کرد و سپس راهی سارانسک می‌شوند تا برای برگزاری این دیدار در تاریخ 4 تیرماه آماده شوند.

تیم ملی پس از دیدار مقابل پرتغال به مسکو باز می‌گردد و در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی تمرینات در مسکو ادامه خواهد داشت و در صورت حذف، ملی‌پوشان به ایران بازخواهند گشت.

 

 

//تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار