عملکرد ضعیف تیم روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در جریان سفر رییس این سازمان به استان یزد کار را به جایی رساند که خبرنگاران در انتقاد به آن، جلسه نشست خبری را که حتی بعد از یک ساعت تأخیر هم تشیکل نشده بود ترک کردند.
کد خبر: ۶۰۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 16 May 2018

 نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان‌های کشور با حضور رییس این سازمان،«فاطمه زارعان» رییس روابط عمومی و مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان‌های کشور به میزبانی استان یزد و بدون پوشش خبری برگزار شد.
دکتر«علیرضا رفیعی‌پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور در این نشست به اهمیت اطلاع رسانی و ضرورت همکاری مدیران روابط عمومی با اصحاب رسانه تأکید کرد و این در حالی بود که خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، تسنیم، فارس، مهر،‌ پانا،‌صدا و سیما و قدس آنلاین بیش از 50 دقیقه در سالن، منتظر برگزاری نشست خبری رییس سازمان بودند.
وی در جمع مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور، اطلاع رسانی مستمر درمورد عملکرد این سازمان را از جمله اولویت‌های اجرایی دامپزشکی کشور بعد از تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و در همان جلسه علی رغم حضور خبرنگاران هیچ توجهی به حق و وقت آنها نکرده است.
گفتنی است؛ خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان به دنبال دعوت مدیر روابط عمومی دامپزشکی یزد برای شرکت در نشست خبری رییس سازمان دامپزشکی کشور دعوت شدند که متأسفانه با وعده توخالی و بی‌احترامی مدیران این سازمان مواجه و جلسه را بدون پوشش خبری ترک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار