رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: با موافقت وزارت ورزش و جوانان با راه اندازی 55 خانه ورزش روستایی در استان یزد، چهار باب آن تا پایان ماه رمضان سال 1397 در این شهرستان تکمیل و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۰۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 16 May 2018

محمدحسن زارع افزود: تاکنون از مجموع پنج باب خانه خانه ورزش روستایی یک مورد آن در روستای حسین آباد دهستان تنگچنار با صرف 500 میلیون ریال احداث شد و توسط جوانان منطقه استفاده می شود.
وی ادامه داد: بر اساس سهمیه اختصاص یافته به مهریز چهار خانه ورزش روستایی مصوب در علی آباد چهل گزی ، طزنج ، عبدالله آباد و سرو در ماه رمضان راه اندازی می شود.
این مسوول ، تقویت و توسعه ورزش در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته را گام بسیار بزرگی برای نهادینه کردن ورزش و توسعه آن در مناطق محروم دانست که بسیار مورد توجه دولت تدبیر و امید است.
زارع اظهار کرد: خانه های ورزش روستایی به عنوان حرکتی جدید در توسعه ورزش در مناطق مختلف با مشارکت دهیاری ها و اداره ورزش و جوانان شهرستان تاسیس و راه اندازی می شود.
خانه های ورزش روستایی به 2 دستگاه میز پینگ پنگ ، 2 دستگاه فوتبال دستی ، 2 عدد میز شطرنج با وسایل مربوطه ، 25تخته تشک ورزشی ، 2 حلقه دارت ،متعلقات و 30 رشته طناب و وسایل ورزشی دیگر تجهیز می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار