نوعروس 19 ساله در نبود شوهرش در خانه‌شان در محله‌ای در جنوب تهران، به‌طور مشکوکی فوت کرد.
کد خبر: ۶۰۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 16 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، ساعت 22 و 35 دقیقه یکشنبه 23 اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری 116 مولوی تهران با بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک نوعروسی 19 ساله خبر داد.

با هماهنگی قضایی تیمی از ماموران اداره دهم و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تهران در خانه نوعروس در خیابان خیام‌جنوبی حاضر شدند. آنها مشاهده کردند جسد نوعروس 19 ساله روی تختخوابش در یکی از اتاق‌ها افتاده است. طبق بررسی‌های تیم جنایی ساعاتی از مرگ او می‌گذشت و آثار و ضرب و جرح روی بدن وی وجود نداشت. با توجه به مشکوک بودن مرگ این نوعروس، جسد او با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ او مشخص شود.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، ماموران با شناسایی خانواده زن فوت شده به تحقیق از آنها پرداختندکه معلوم شد نوعروس و شوهرش مدتی بوده با هم برسر مسائل مختلف اختلاف و درگیری داشته‌اند. شب هنگام از طریق تماس دامادشان متوجه مرگ دختر خود شده اند. نمی‌دانند چه اتفاقی برای او رخ داده باعث مرگ وی شده است.

در این مرحله ماموران به تحقیق از شوهر نوعروس پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: من و همسرم با هم اختلاف و درگیری‌هایی داشتیم. حتی روز قبل هم با هم دعوایمان شد؛ اما مرگ او ربطی به این درگیری نداشت. من سر کار رفته بودم و شب زمانی که بازگشتم، چندبار همسرم را صدا زدم که پاسخی نداد. زمانی که وارد اتاق خوابمان شدم، دیدم همسرم روی تخت بی‌حرکت افتاده است و نفس نمی‌کشد.

وی افزود: به اورژانس زنگ زدم و امدادگران که آمدند، وضعیت همسرم را بررسی کردند و گفتند او فوت شده است. همسایه‌ها با سرو صدای من و حضور اورژانس متوجه شدند همسرم فوت کرده است. همان موقع بود که آنها موضوع را به پلیس اطلاع دادند. با توجه به تحقیقات شوهر متوفی، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای مشخص شدن راز مرگ مرموز نوعروس ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار