دادستان ابرکوه:
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه با تاكيد بر اهميت ساماندهی وضعیت خانه‌های فرسوده در بافت قدیمی اين شهر، از بنگاه‌های املاک و مالکان خانه‌هاي اين بافت نيز خواست تا منفعت جامعه را قربانی سود شخصی خود نکنند .
کد خبر: ۶۰۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 16 May 2018

 «محمدحسین ابراهیمی» در حضور مسئولان شهرستان ابركوه ضمن گلایه از وضعیت نابسامان بافت قدیمی شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر خانه‌های فرسوده و تقریباً مخروبه که در بافت قدیمی شهر قرار دارد به محل تجمع معتادان و پاتوق آنان تبدیل شده است.

وي افزود: اين نابساماني در بافت قديمي شهر باعث شده كه بیشتر افراد غیربومی و اتباع بیگانه خانه‌هایی را که برای شهروندان قابل سکونت نیستند را با مبالغ قابل توجهی اجاره ‌کنند و متأسفانه بنگاه‌های املاک و مالکان نیز منفعت جامعه را قربانی سود و نفع شخصی خود در اين زمينه كرده‌اند.

دادستان اظهار كرد: متاسفانه بسياري از این موضوع بي‌اطلاع هستند كه پاتوق‌ افراد هنجارشكن در اين مناطق در ابتدا شايد با هدف مصرف مواد مخدر باشد ولي که در ادامه به توزیع مواد، جرائم اخلاقی و ناموسی و سرقت‌ها منجر و برای شهروندان مشکل‌آفرين خواهد شد.

«محمد کاظمی نسبت» فرماندار ابرکوه نيز در اين نشست موضوع ساماندهی و تعیین تکلیف این بافت‌های فرسوده را به جلسه شورای تأمین شهرستان موکول کرد و گفت: البته در راستای پیشگیری از اعتیاد، اداره ورزش و جوانان با راه‌اندازی سمن‌ها، آموزش‌ و پرورش با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزش مهارت‌هاي زندگی و ستاد اوقات فراغت با برنامه‌ریزی مناسب برای فصل تابستان می‌توانند مؤثر باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار