بهزيستي ميبد همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و با همكاري ديگر دستگاه‌ها و مراكز دولتی و غيردولتي شهرستان، طرح ضیافت مهر را برگزار مي‌كند.
کد خبر: ۶۰۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 16 May 2018

«محسن فلاح» ريیس اداره بهزیستی شهرستان میبد در اين باره گفت: طرح ضیافت مهر همه ساله در ماه مبارک رمضان و با هدف دیدار با مددجویان و آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرای با فعالیت‌های بهزیستیو آشنايي آنان با مشکلات مددجویان و تلاش در راستای رفع آنها برگزار مي‌شود.

وی با بيان اين كه اولويت‌هاي اجرایي این طرح براي معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی‌سرپرست است، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی بهزیستی با مجموعه ادارات شهرستان، مسئولان ارگان‌هاي دولتی و دیگر نهادهای اجرایی نيز در اجراي این طرح، اداره بهزیستی را یاری می‌کنند.

فلاح اظهار كرد: دخیل كردن ارگان‌ها و حتي واحدهاي صنعتي جهت تقبل هزینه‌های افطاری جامعه هدف بهزیستی، برنامه‌های افطاری جهت اعضاي خانه‌های کودکان و نوجوانان، بازدید از منزل توانخواهان و زنان سرپرست خانوار و انعكاس اخبار برنامه‌های ضیافت مهر از اهم برنامه‌های اجرایی بهزيستي در ماه رمضان خواهد بود.

ياداور مي‌شود؛ در قالب اين طرح نيز سبد غذایی شامل کالاهای اساسي و مورد نياز خانوارهاي تحت پوشش با همکاری حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی توزیع می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار