مشاور وزیر و دبیر هیئت مركزي گزينش وزارت نیرو در یزد تاکید کرد؛
نشست مسئولان گزینش وزارت نیرو و مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره و مسئولان گزینش صنعت آب و برق استان یزد به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 15 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، نشست مسئولان گزینش وزارت نیرو و مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره و مسئولان گزینش صنعت آب و برق استان یزد به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

سیدفخرالدین پیشوایی به ‌عنوان مشاور وزیر و دبیر هیئت مركزي گزينش وزارت نیرو با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش مهم گزینش، افزود: گزینش در تأمین سلامت اداری و انسانی نقش مؤثری دارد و با این فرآیند نیروهای متخصص و متعهد که به پویایی سازمان‌ها کمک می‌کنند، پایش می‌شوند.

جایگاه و نقش موثر گزینش در تامین سلامت اداری و انسانی

وی بر آگاهی و تسلط هسته گزینش به قوانین تاکید و گفت: افزود: جایگاه گزینش و تصمیمات گزینش موجب می‌شود افراد شایسته افتخار خدمت در نظام جمهوری اسلام ایران را داشته باشند و برتحقق و دستیابی به اهداف و تعالی سازمانی بکوشند.

در ادامه این جلسه محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اذعان به سوابق درخشان استان یزد در عرصه صنعت و سخت‌کوشی مردم آن، اظهار داشت: بهترین نیروهای فنی در صنعت برق و آب استان جذب‌شده‌اند و تلاش و تعهد این کارکنان و نتایج آن در توسعه استان مشهود است.

جایگاه و نقش موثر گزینش در تامین سلامت اداری و انسانی

رئیس شورای انسجام‌بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد از انسجام بسیار خوب در بین شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو در این استان خبر داد و افزود: در رابطه به مسائل گزینشی نیز با توجه به تدین و انقلابی بودن مردم یزد درگزینش‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو مشکل خاصی وجود ندارد.

وی از برگزاری دوره یک‌روزه آموزشی گزینش ویژه مدیران و اعضای هسته گزینش صنعت آب و برق کشور به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد خبر داد و گفت: همچنین جلسه هماهنگی بین رابطین گزینش نیز هفته گذشته برگزار شد و نماینده‌ای این هسته در استان نیز مشخص شد.

جایگاه و نقش موثر گزینش در تامین سلامت اداری و انسانی

همچنین دراین جلسه، مرتضی رفیعیان، مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت نیز همراه با ارائه مطالب آموزشی به توضیح در خصوص مواردی از جمله روند گزینش افراد و پس ازآن در تبدیل وضعیتو یا انتقال نیرو به ارگانی دیگر و نیز ایجاد نظامی هماهنگ در گزینش افراد بین کلیه استان‌ها پرداخت.

در پایان این جلسه عباس دهقان هراتی به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی رابطین هسته گزینش صنعت آب و برق استان یزد معرفی توسط مشاور وزیر و دبیر هیئت مركزي گزينش وزارت نیرو حکم وی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار