در جمع اهالی صنعت استان یزد؛
در مورد تخریبهای ناجوانمردانه نیز باید همه بایستیم و شاکی شویم و دفاع کنیم . من واقعا خیلی ناراحت شدم که یکی از مدیران به من گفت و یعنی چه که به او بگویند ، یا اینکار را باید برای ما انجام دهی یا اینکه در مقابل شما نقد می نویسیم و خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۶۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 13 May 2018

به گزارش تابناک یزد، علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد ،شنبه شب در مراسم تجلیل از بنگاههای اقتصادی و دستگاههای برتر اداری گفت:مدیران باید شجاع باشند و اگر می بینند فعالیت خوبی انجام می دهند ،باید محکم بایستند، حتی اگر دستگاه‌های نظارتی هم بهشون فشار بیاورند باید محکم بایستند. البته ما باید پشتیبانی کنیم و این وظیفه ماست و به عنوان دستگاه حاکمیتی باید حمایت کنیم.
وی ادامه داد: کارهای خوبی در این استان انجام می شود اما یک مرتبه می‌بینیم مثل یک کاسه عسلی که یک چیزی در آن بیاندازیم، آن را خراب می کنند و اینگونه معنا ندارد که عده ای هجمه کنند و بعد همه در مقابل آن سکوت می کنند. معنا ندارد سکوت کنیم و باید در مقابل کارهای شجاعانه ایستاد در مقابل کارهای بد هم باید شجاعانه انتقادها را پذیرفت و باید مدیرانی بیایند که شجاع باشند و محکم بایستند.

معاون استاندار یزد تاکید کرد: امروز یکی از مدیران به من گفت، مامور کردند آدمها را و رفتند در مورد زندگی شخصی من بررسی کردند ؟ این چه کاری است ؟ من به عنوان معاون استاندار اگر بفهمم کسی همچنین کاری کرده ،خودم شخصا شاکی می شوم . اینها را توقع داریم که از کارهای خوب از جسارت های خوب مدیران بخش خصوصی هم دفاع کنند و اتفاقاً فضای استان باید به شیوه ای ترسیم شود تا کارهای خوب برجسته شود . آنموقع مدیران ضعیف که نمی توانند کار کنند خودشان کنار خواهند رفت.

به گزارش یزدتیتر وی با اشاره به اظهارنظرهای نادقیق و نقد اشتباه باعث توقف می شود گفت: البته اگر نقد صحیح باشد مدیران ضعیف خودشان کنار خواهند رفت. ما در حوزه اقتصاد کاری به جناح بندی های سیاسی نداریم ، آنچه که منافع مردم و منافع کشور و سیاست‌های دولت و تضمین توسعه آینده استان است ،باید به عنوان یک سیاست اصولی پای آن بایستیم و از مدیران نیز بجای خود دفاع کنیم .

زینی وند افزود: در مورد تخریبهای ناجوانمردانه نیز باید همه بایستیم و شاکی شویم و دفاع کنیم . من واقعا خیلی ناراحت شدم که یکی از مدیران به من گفت و یعنی چه که به او بگویند ، یا اینکار را باید برای ما انجام دهی یا اینکه در مقابل شما نقد می نویسیم و خواهیم ایستاد.

معاون استاندار یزد گفت: یکی از مدیرانی که خوب کار می کند شهردار یزد است و نباید با نقدهای غیر منصفانه باعث توقف کارها شویم. هر کدام از شما همچنین آدمی را دیدید ،باید مصاحبه کنید و بگویید و شفاف بگویید که این کار را از من می خواهند.در جمهوری اسلامی مدیران از ۱۰۰ کانال می‌گذرند و دستگاه‌های نظارتی بررسی کامل را دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار