همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مجموعه تلویزیونی «سرّ دلبران» از شبکه یک سیما راهی آنتن می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 12 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، مجموعه «سرّ دلبران» روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقش محوری آن دارد. این مجموعه با ترسیم روابط اجتماعی یک محله، روی نقش مسجد و امام جماعت در حل و فصل مشکلات روزمره مردم تمرکز دارد.

«سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، در شهر یزد تصویربرداری شده و حسین حسنی داستان آن را به رشته تحریر در آورده است. داستان این سریال درباره یک روحانی است که وارد محله ای در یزد و در آنجا درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود.

محمد حسین لطیفی تجربه ساخت سریال‌های رمضانی بسیار دارد که از آن جمله می‌توان به مجموعه‌های صاحبدلان، نردبام آسمان، پادری، دودکش و ... اشاره کرد.

برزو ارجمند، محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، متین ستوده، جعفر دهقان، کامران تفتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، بهاره افشار و رضا توکلی از بازیگران این سریال هستند.

اولین قسمت از این سریال پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) روی آنتن می‌رود.

همچنین ترانه تیتراژ «سر دلبران» را روزبه بمانی می‌خواند و کارن همایونفر نیز آهنگسازی این قطعه را بر عهده دارد. روزبه بمانی پیش از این تیتراژ فیلم‌های سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» و «لاتاری» را خوانده بود.

سایر عوامل سریال «سرّ دلبران» عبارتند از: مدیر تصویربرداری (امیر کریمی)، طراح صحنه و لباس (حمیدرضا نوروزی)، طراح چهره‌پردازی (مهری شیرازی)، دستیار کارگردان (امیرعباس لطیفی)، مدیر تولید (داود جمشیدی)، تدوین (خشایار موحدیان)، مدیر برنامه‌ریزی (پیام حنفی)، صداگذار (بابک شکیبا و امین شریفی)، آهنگساز (کارن همایونفر) و مدیر تداکارت (کاظم نامنی).

سریال رمضانی «سرّ دلبران» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است از اول ماه مبارک رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این سریال را مشاهده کنید:

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار