مدیر امامزاده جعفر(ع) یزد با اشاره ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شیخ غلامرضا یزدی، گفت: کنگره شیخ غلامرضا یزدی شوق هدایت جوانان به ارزش‌های معنوی و اخلاقی را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۶۰۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 07 May 2018

حجت السلام و المسلمین«سید ابوالحسن آیت الهی» با اشاره به ضرورت معرفی شخصیت‌های عرفانی و دینی نظیر مرحوم آیت الله شیخ غلامرضا‌یزدی، اظهار کرد: احساس مسئولیت در قبال انسان‌ها و ساده زیستی از جمله ویژگی‌های شاخص حاج شیخ بوده که باید این ارزش انسانی به نسل جوان منتقل شود.

وی افزود: شیخ غلامرضا یزدی از جمله عارفانی بود که ارزش‌های اسلامی و دینی را به خوبی درک کرده و با تمام وجود به آنها رسیده است.

مدیر امامزاده جعفر(ع) یزد رفتار و شیوه زندگی حاج شیخ را الگویی مناسب برای توسعه فرهنگ عمومی جامعه دانست و بیان کرد: برگزاری چنین کنگره‌هایی نقش مهمی در معرفی هرچه بیشتر و بهتر شخصیت شیخ غلامرضا به نسل جوانان ایفا می‌کند.

آیت الهی حضور تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان در این کنگره را ضروری دانست و گفت: شیخ غلامرضایزدی از جمله افراد برجسته استان یزد بوده که باید به نسل امروز معرفی شود.

وی ادامه داد: افزایش شوق هدایت جوانان به سمت ارزش‌های الهی و معنوی یکی از مهمترین ویژگی‌های برگزاری کنگره شیخ غلامرضا یزدی است.

مدیر امامزاده جعفر(ع) یزد در بخش دیگری از سخنان خود حاج شیخ غلامرضا‌یزدی را نماد بارزی از تأثیرگذاری ادغام دو مقوله مهم «اخلاص و عمل» دانست و تأکید کرد: ائمه جمعه، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان باید با حضور پرشور خود در این کنگره خود را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار