همایش از تلگراف تا تلگرام با هدف بررسی وضعیت پیام رسان های داخلی با حضور نمایندگان برخی از این پیام رسان ها شنبه شب در دانشگاه یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 29 April 2018

در این همایش که به همت بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه یزد برگزار شد، نماینده پیام رسان ایتا گفت: حدود سه سال و نیم از شروع فعالیت این پیام رسان در ایران می گذرد که در این مدت افزون بر یک و نیم میلیون نفر از آنها استفاده می کنند.
محسن غفاری افزود: نرم افزار ایتا داخلی و دارای خدمات مورد نیاز کاربران است و حفظ اطلاعات مردم و صیانت از آن مهمترین وظیفه این پیام رسان محسوب می شود.
وی فعالیت پیام رسان تلگرام را تهدیدی برای امنیت داخلی دانست و تصریح کرد: همه مردم و کاربران باید بخاطر قوانین شفاف و دقیقی که در کشور وجود دارد، مطمئن باشند که امنیت آنها در پیام رسان های داخلی حفظ می شود.
همچنین نماینده پیام رسان بله نیز گفت: فعالیت این پیام رسان حدود سه سال پیش با همکاری و مشارکت دانشجویان دانشگاه شریف آغاز و هدف اصلی آن ارائه خدمات بانکی بوده است .
علیرضا رضوان دوست افزود: ارائه خدمات به مردم و کاربران با بهره گیری از دانش بومی و صیانت از امنیت اطلاعات آنان در مقابل هکرها از عمده ترین اولویت های این پیام رسان بوده و تاکنون در این زمینه عملکرد موفقی داشته است.
وی ادامه داد: پیام رسان های داخلی برای اینکه اقبال عمومی مردم را بیش از گذشته کسب کنند باید در فضایی شفاف به دنبال جلب اعتماد کاربران باشند.
در این همایش به سوالات دانشجویان در خصوص بخش های مختلف پیام رسان های داخلی و خدمات آنها پاسخ داده شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار