معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد:
معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت:۱۰ اردیبهشت ماه آخرین فرصت شرکت در این مسابقه است.
کد خبر: ۵۹۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 27 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از برگزار مسابقه کتابخوانی«خانه دوست کجاست؟» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی برگزار می شود.
حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد افزود: ثبت نام برای حضور در این مسابقه تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ادامه دارد و قرعه کشی نفرات برگزیده در هفته هلال احمر (۱۸تا۲۴ اردیبهشت ماه) انجام و به منتخبان، جوایزی اهدا می شود.
صدیقی هدف از برگزاری این مسابقه را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی،ارتقاء فرهنگ مطالعه مفید و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سنین کودکان و نوجوانان برشمرد.
وی اشاره کرد: مسابقه کتابخوانی«خانه دوست کجاست؟» در سه رده سنی پیش دبستانی و دبستان ۱ (۵تا۹ سال) دبستان۲ (۱۰تا۱۲ سال و دبیرستان (۱۳تا۱۸ سال) برگزار می شود.
معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: برای شرکت در این مسابقه، در بخش الف(پیش دبستانی و دبستان ۱) مجموعه هفت جلدی کتاب ماه پیشونی و دیو هفت چهره، در بخش ب (دبستان۲) کتاب های درست و نادرست، عصبانی شدن همیشه بد نیست، احترام، دوست خوب، بالابردن اعتماد به نفس و تاثیرپذیری و در بخش پ (دبیرستان) کتاب های شبکه های اجتماعی و سواد ماهواره ای در نظر گرفته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار