مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در دولت تدبیر و امید 1300 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات بیمارستان ولی عصر (عج) بافق اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۹۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 26 April 2018

محمدحسین زارع در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید و پیشین بیمارستان بافق اظهار کرد: خرید و راه اندازی دستگاه سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال، الکتروشوک و سایر تجهیزات پزشکی مورد لزوم به غیر از سی تی اسکن ، از جمله اعتبارت تخصیص داده شده به این بیمارستان است.
وی افزود: از سال 92 به بعد هرساله مبلغ 2 میلیارد تومان برای کاهش فرانشیز، هتلینگ، ماندگاری متخصصین، زایمان طبیعی و سایر تجهیزات و خدمات به بیمارستان بافق پرداخت شده است.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین از راه اندازی بخش n.i.c.u در بیمارستان بافق در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد : درصدد راه اندازی و تجهیز کردن فضای n.i.c.u هستیم تا نوزادان نارسی که می توانند تحت نظر متخصص اطفال درمان شوند در همین بافق مورد مراقبت و درمان قرار بگیرند.
وی در ادامه در پاسخ سوال خبرنگار ایرنا در مورد حضور نداشتن متخصص رادیولوژی در بافق بیان کرد: حدود 2 سال است که دکتر حکیمی در بافق حضور دارد و اکنون بنا به دلایل و مشکلاتی بیمارستان را ترک کرده است.
زارع خاطر نشان کرد: با صحبت های انجام شده قرار شدتا هفته آینده این متخصص به بیمارستان بافق باز گردد.
در این مراسم ضمن تقدیر از مدیر قبلی بیمارستان ولی عصر بافق، دکتر مسعود دانشی به عنوان رئیس جدید این بیمارستان منصوب شد.
دانشی مدیر شبکه بهداشت و درمان است که همزمان مسوولیت بیمارستان را نیز بر عهده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار