710 دانش آموز دختر و پسر شهرستان ابرکوه درآیینی به مناسبت اعیاد شعبانیه، رسیدن به سن تکلیف دینی خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۵۹۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 26 April 2018

در این همایش دینی که روز چهارشنبه در سالن معلم با حضور معاون فرماندار ابرکوه ، رئیس و جمعی از مسئولان آموزش وپرورش این شهرستان برگزارشد 370دانش آموز دختر و 340 دانش آموز پسر از 38مدرسه این شهرستان، ورود خود به سن تکلیف را جشن گرفتند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ابرکوه روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با ورود دانش آموزان به سن تکلیف ، آنها از این پس اهمیت ویژه ای به مسایل دینی بویژه نماز می دهند. 
محمد علی شکیبا افزود: دانش آموزان با بهره گیری از نماز و احکام دینی و اهل بیت (ع) می توانند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مصون شوند.
وی ادامه داد: دانش آموزان با ورود به سن تکلیف دینی، موظف به انجام احکام الهی هستند و اقامه نماز، رعایت محرم و نامحرم ، اهمیت حفظ حجاب برای دختران ، خواندن قرآن و گرفتن روزه سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ابرکوه افزود: تمسک جوانان و نوجوانان به آموزه‌های اسلامی و اجرای درست احکام الهی یکی از ضروریات است .
در سال تحصیلی 97-96، حدود 9 هزار نفر دانش آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در در 107 مدرسه مشغول تحصیل هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار