فرماندار يزد با اشاره به اینکه انتظار داريم تا مديران و مسئولان شهرستان یزد براي تحقق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغي همت بيشتري داشته باشند، گفت: تغيير و تحولات مديريتي نبايد خللی در عملكرد ادارات و نهادها وارد کند.
کد خبر: ۵۹۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 25 April 2018

 مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: توجه به نیازها و بررسی موضوعات جوانان در دو حوزه مسائل فردی و اجتماعی از مواردی است که بارها مورد تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده باید موردنظر مدیران مرتبط در حوزه جوانان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در دنیا با پیشرفت سریع فنّاوری در زمینه‌های مختلف روبرو هستیم افزود: باید شرایط را به نحوی فراهم کنیم که نیازهای به‌روز جوانان مدنظر باشد و برای رفع آن‌ها راهکارهای عملیاتی با در نظر گرفتن شرایط روز جامعه ارائه گردد.

فرماندار یزد خواستار ارتباط بیشتر مدیران و مسئولان و به‌ویژه دستگاه‌های متولی امر ساماندهی امور جوانان با این قشر از جامعه شد و تصریح کرد: مشارکت دادن جوانان در عرصه‌های مختلف و استفاده از نظرات آن‌ها در پیشبرد اهداف تعیین‌شده برای زندگی فردی و اجتماعی آن‌ها تأثیرگذار است.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد با اعلام اینکه در فرمانداری یزد آمادگی داریم تا در جلسات پذیرای جوانان نخبه باشیم و از نظرات و دیدگاه‌های آنان بهره‌مند شویم اضافه کرد: امروز در شرایطی هستیم که در اکثر برنامه‌ها، طرح‌ها و حتی پروژه‌های عمرانی و المان‌های شهری باید نظرات و دیدگاه‌های جوانان مدنظر باشد.

سالاری در ادامه بابیان اینکه جوانان یزدی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه ورزشی و علمی موفق به کسب رتبه‌های برتر در سطح کشور و حتی جهانی شده‌اند خاطرنشان کرد: اگر به جوانان فرصت دهیم و زمینه را برای بروز استعدادهای آن‌ها فراهم‌سازیم قطعاً می‌توانند قله‌های افتخار بی‌شماری را فتح نمایند و موجبات افتخار یزد و ایران شوند.

فرماندار یزد همچنین با تقدیر از اقدامات صورت گرفته دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص در امر ساماندهی امور جوانان ابراز داشت: متأسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان با توجه به شرح وظایف خود اقدامات تأثیرگذاری را انجام می‌دهند که به علت عدم گزارش دهی مناسب، این اقدامات به‌صورت کمرنگ در سطح جامعه جلوه داده می‌شود.

سالاری افزود: تغییر و تحولات در مباحث مدیریتی به‌هیچ‌وجه نباید اختلالی را عملکرد ادارات و نهادهای شهرستان ایجاد کند که در همین راستا انتظار داریم تا مدیران و مسئولان شهرستان برای تحقق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی همت بیشتری داشته باشند.

فرماندار یزد در پایان با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال و ایجاد کسب‌وکار در شهرها و روستاها خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و بهره‌مندی جوانان از تسهیلات کم‌بهره دولت در این زمینه می‌تواند در کاهش بیکاری و افزایش اشتغال تأثیرگذار باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار