مدیرخانه مطبوعات استان یزد با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی کاربردی در حوزه های مختلف رسانه از جمله اولویت های سال 1397 این تشکل صنفی است، گفت: این دوره ها از نیمه اول خرداد ماه با برنامه ریزی کمیته آموزش خانه مطبوعات آغاز می شود.
کد خبر: ۵۹۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 25 April 2018

علی محمد میرحسینی افزود: با توجه به گسترش فعالیت ها و فضاهای رسانه ای، فراگیری جدیدترین نکات آموزشی برای فعالان این عرصه در برهه کنونی بیش از پیش ضرورت دارد.
وی با اشاره به تشکیل کمیته آموزش خانه مطبوعات یزد و عضویت چهره های رسانه ای استان در آن، بیان کرد: نیازسنجی دوره های آموزش کاربردی انجام شد و برای تدریس این دوره ها از استادان با تجربه دعوت می شود. 
به گفته مدیرخانه مطبوعات یزد در راستای تحولات پایه ای این تشکل برای پیشبرد سازمانی فعالیتها از طریق مشارکت همگانی در سالجاری، مسئولان کمیته های مختلف این تشکل صنفی با تصویب هیات مدیره مشخص و منصوب شدند.
میرحسینی افزود: بر این اساس محمدمسعود ارکان، کاظم سبحان زاده، امین سامعی، سعید صادقی مقدم و سعیده السادات درخش به ترتیب به عنوان مسوول کمیته پیشکسوتان، امور شهرستان ها، رفاهی و تفریحی، آموزش و حقوقی تعیین شدند.
وی با تاکید بر لزوم ساماندهی نشست های خبری در استان عنوان کرد: سهیل شریعتمداری نایب رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان به عنوان مسوول ساماندهی این نشستها منصوب شد.
مدیرخانه مطبوعات یزد اظهار امیدواری کرد که بهره گیری از تجربه و تلاش مسئولان و اعضای کمیته های مختلف خانه مطبوعات یزد، رشد و شکوفایی بیش از پیش این تشکل صنفی و رسانه های استان را به دنبال داشته باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار