نمایشگاه «چتر سلامت» همزمان با آغاز هفته سلامت با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اردکان در آموزشگاه 22بهمن این شهر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۹۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ 25 April 2018

«سید محمد پورهاشمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان گفت: این جشنواره که با عنوان «چتر سلامت» از چهارم اردیبهشت در اردکان آغاز به کار کرده  است تا روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

وي تصریح کرد: این جشنواره با هدف آشنایی مردم با وظایف سازمان‌های مختلف در حوزه سلامت برپا شده که در آن گوشه‌ای از فعالیت‌های یک ساله سازمان‌های مختلف شهرستان اردکان در حوزه سلامت در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

پورهاشمي با اشاره به این که همه مردم و سازمان‌ها در راستای تامین سلامت جامعه نقش اثرگذاری دارند، خاطرنشان کرد: در حاشیه این جشنواره که با استقبال پرشور دانش‌آموزان روبرو شده است، مراقبت‌های سلامت، مشاوره تغذیه، بهداشت خانواده، آموزش کمک های‌اولیه، مراقبت‌های مادر و نوزاد، اندازه‌گیری فشارخون،مشاوره روان شناسی،سنجش‌ترکیب‌بدنی و تست‌های ارزیابی آمادگی جسمانی‌ كه از سوی سازمان‌های حاضر ارائه شده است. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا ششم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۸ تا 22 در سالن نمایشگاه  آموزشگاه ۲۲ بهمن اردکان برپا خواهد بود. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار