رییس بیمارستان موقوفه گودرز يزد با اشاره به انتشار خبر تعطیلی بخش دیالیز اين بيمارستان به دليل مشكلات مالي از سوي برخی رسانه‌ها، گفت: این بخش کاملاً فعال است و تعطیلی آن کذب محض است.
کد خبر: ۵۹۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 25 April 2018

«محمد مهدی حسن‌پور» با اشاره به عدم تعطیلی بخش دیالیز این بیمارستان، اظهار کرد: بیمارستان گودرز برای کمک به سهولت دسترسی و تسریع در امر درمان بیماران همودیالیزی و کاهش مشکلات درمانی این بیماران با مساعدت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، بخش دیالیز را با هشت تخت بستری راه‌اندازی کرده و در سال 95 این بخش با افزایش دو تخت ديگر توانست از ظرفیت پذیرش 10 بیمار دیالیز بهره‌مند شود. 

وي با اشاره به ارائه خدمات كامل بخش دیالیز بیمارستان گودرز به صورت رایگان، تصریح کرد: این بخش به صورت سه شیفت کاری و به صورت کاملاً رایگان علاوه بر ارائه خدمات دیالیزی، خدمات پاراکلینیک را نیز به مردم استان و سایر استان‌های همجوار ارائه می‌دهد. 

اين مسئول با بیان اين كه شب گذشته حتي تعداد هشت بیمار مورد دياليز قرار گرفتند،‌ خاطرنشان كرد: در این هفته حدود 100 بیمار در شیفت‌های مختلف به این بخش مراجعه و از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند. 

حسن‌پور در رابطه با انتشار اخبار غیرموثق در حوزه امور درمانی، تاکید کرد: اصحاب رسانه باید دقت لازم را داشته باشند چرا که این گونه اخبار موجب تشويش اذهان عمومی به خصوص بیماران و ضایع كردن تلاش‌های شبانه روزی مراکز درمانی استان می‌شود. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار