معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر از برگزاري نشست سراسری روسا و معاونین آموزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جهاددانشگاهی به ميزباني اين دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 25 April 2018

«محسن برزگری» هدف از برگزاري اين نشست را تدوین نقشه راه آموزش عالی در جهاد‌دانشگاهی با محوريت اشتغال براي فارغ‌التحصیلان و کارآفرینان عنوان كرد و گفت: اين نشست يك روزه،‌ از ساعت 8:30 تا 17:30 روز شنبه هشتم ارديبهشت‌ماه در محل دانشکده علوم‌انسانی دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‌شود. 

وی تدوین نقشه راه آموزش عالی در جهاددانشگاهی به درخواست معاونت آموزشی وزارت علوم در راستای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و کارآفرینان را محور كاري اين نشست عنوان كرد و افزود: ماحصل اين نشست به طور عمده برنامه‌ریزی استراتژیک برای مهارت‌های آموزشی و توانمندسازی دانشجویان در حین تحصیل را در بر خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به رسالت جهاد‌دانشگاهی در حوزه آموزش عالی، بیان کرد: ایجاد اشتغال و پرورش کارآفرینان یکی از مهمترین ماموریت‌هایی است که جهاد‌دانشگاهی در قالب دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خود دنبال مي‌كند.

وي با بيان اين كه اين رسالت با هم‌افزایی حوزه‌های پژوهشی و فناوری جهاد‌دانشگاهی به بهترین نحو در حال انجام است، ادامه داد: البته این توانمند‌سازی شامل اعضای هیات علمی دانشگاه نیز می‌شود که با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌هایی برای اعضا جهت ارتباط موثر آنها با صنعت، محیط های کسب و کار و مراکز پژوهشی و فناوری، محقق مي‌شود.

برزگری در پایان از انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی بین مراكز آموزش عالي جهاددانشگاهي با صنایع و محیط‌های کسب و کار در همين راستا خبر داد و ياداور شد: در واقع هدف اصلی از تدوين نقشه راه و برنامه‌ریزی در اين حوزه، فراهم كردن زمینه‌های اشتغال با توجه به نیازسنجی محیط‌های کسب و کار است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار