مدیر عامل شرکت گاز استان یزد:
منوچهر فلاح گفت: 97درصد مردم استان یزد از نعمت گاز برخوردار هستند/ 21 روستای منطقه سبزدشت از نعمت گاز برخوردار شدند.
کد خبر: ۵۹۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 25 April 2018

با حضور صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد، فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، زاده رحمانی فرماندار بافق، پورامینی بخشدار، اعضای شورای شهرستان بافق و اعضی شورا و دهیاران منطقه سبزدشت عملیات گازرسانی به روستاهای منطقه سبزدشت با اعتباری بالغ بر 14میلیارد ریال آغاز شد.

منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در این مراسم گفت: امروز شاهد این هستیم که در تمانی شهرهای استان یزد گازرسانی کامل انجام شده و همه 21شهرستان از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

وی در ادامه افزود: از542 روستای واجد شرایط  392روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند و حدود 80 روستا نیز پیمانکار در آن در حال فعالیت است و مابقی روستاها را تا پایان سال جاری تعیین تکلیف خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اظهار داشت: جمعیت روستایی استان که امروز از نعمت گاز برخوردارند 84درصد و در مجموع نیز جمعیت کل استان که از گاز بهره مند هستند 97درصد است که جزء استان های سبز در کشوربه شمار می آییم و یزد در بحث گازرسانی پیشرو است.

فلاح به یکی از دستاورد های مهم این اداره در سال 1396اشاره و بیان داشت: کاهش مصرف 30میلیون لیتر فرآورده های نفتی با گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی استان یکی از مهم ترین این دستاوردها بود. امروز با همت مردم شهیدپرور سبزدشت حدود20روستای این منطقه از نعمت گاز برخوردار شدند.

این مقام مسئول در خصوص مشخصات  این پروژه تصریح کرد: در این پروژه  41میلیارد ریال هزینه شده که  6470متر خط لوله فلزی تغذیه، 62300متر خط پلی اتیلن توزیع، یک ایستگاه تقلیل فشارTBSبه ظرفیت 5هزار متر مکعب و نصب 600انشعاب در مدت زمان کمتر از یک سال این عملیات انجام شده است.

فلاح در پایان گفت: گاز محور و پیشرو در توسعه است و با ورود گاز در این مناطق فقط بحث گرمایش منازل را نداریم و امیدواریم شاهد شکوفایی و توسعه کشت های گلخانه ای، مرغداری ها و واحدهای تولید کوچک باشیم وزمینه بسیار خوبی برای اشتغال جوانان فراهم خواهد شد. این نعمت خدادای را به درستی استفاده کنید و در زمان اشتراک پذیری نیز کتابچه های مخصوص را مطالعه تا ان شاالله با سلامتی و تندرستی از این نعمت استفاده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار