مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: افزایش رفاه و نشاط اجتماعی کارگران به‎ عنوان مهره ‎‎ های کلیدی تولید هدف ماست که در نتیجه افزایش بهره ‎‎ وری و تولید محصولات باکیفیت را در جامعه کار و تولید به دنبال خواهد داشت .
کد خبر: ۵۹۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 25 April 2018

«محمدحسین ریاحی» در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به لزوم برنامه ‎‎ ریزی برای کاهش فقر و دیگر آسیب ‎‎ های اجتماعی، گفت: بسیاری از فعالیت ‎‎ ها در زمینه پیشگیری از آسیب ‎‎ های اجتماعی نیازمند مقدماتی از پیش تعریف شده است که باید به صورت یکپارچه و زنجیروار به هم وصل شود تا جامعه ‎‎ ای با نشاط و عاری از آسیب را داشته باشیم . 

وی با اشاره به نامگذاری پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر، اظهار کرد: هفته کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام شامخ کارگرانی است که به عنوان قشری زحمت‌‌کش و نجیب بدون هیچگونه توقعی تلاش می‌کنند که کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند تا علاوه بر کسب روزی حلال، باعث گردش چرخ‌های اقتصادی کشور در بخش‌های تولید، خدمات و کشاورزی شوند . 

رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تولید با کیفیت را منجر به قطع وابستگی به کشورهای خارجی دانست و افزود: کارگران که پیشروان عرصه تولید هستند نقش بسزایی در این امر دارند و باید برای حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه و نشاط اجتماعی کارگران به عنوان مهره های کلیدی تولید برنامه داشته باشیم . 

ریاحی در ادامه به شعار سال نیز اشاره و خاطر نشان کرد: برای این که بتوانیم به تولید محصولات داخلی کمک کنیم باید موانع آن دسته از قوانین و مقرراتی که در حوزه کارگری و کارفرمایی باعث ایجاد محدودیت می‌شود را با مطالعه علمی به حداقل ممکن برسانیم . 

وی خواستار مشارکت و تعامل سازنده تمامی دستگاه ‎‎ های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در راستای اجرایی شدن هرچه باشکوه‌تر برنامه ‎‎ های مربوط هفته کارگر شد . 

در ادامه این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری برنامه ‎‎ های این هفته پرداختند 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار