نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ با شرکت ۱۱ هزار و ۸۶۱ داوطلب، روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه جاری در سه نوبت در دو حوزه اصلی دانشگاه یزد و دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار می ‎‎ شود .
کد خبر: ۵۹۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 25 April 2018

دکتر «سید محسن میرحسینی» افزود: در آزمون امسال کارشناسی ارشد ناپیوسته در استان یزد ۱۱هزار و ۸۶۱ داوطلب حضور دارند که از این تعداد یکهزار داوطلب مرد (در نوبت صبح پنجشنبه) در دانشکده فنی شهید صدوقی و مابقی در دانشگاه یزد به رقابت خواهند پرداخت . 

وی گفت: در این آزمون در استان 4۷ درصد از داوطلبان زن و 5۳ درصد مرد هستند که تعداد بانوان شرکت‌کننده ۵ هزارو ۵۸۷ نفر و تعداد آقایان ۶ هزارو ۲۷۴ نفر است . 

به گفته وی، محل برگزاری آزمون در دانشگاه یزد، در سالن‌های غدیر، فجر و  ساختمان‌های ‌ نبوت، توحید، امامت، معاد و پردیس علوم است . 

وی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در شش گروه آموزشی و ۱۴۰ کد رشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کد رشته هنر و ۹ کد رشته دامپزشکی برگزار خواهد شد . 

دکتر میرحسینی اظهار کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته است . 

وی یادآور شد: باجه رفع نقص از روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبروی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده‌اند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا 18 به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند . 

وی با تاکید بر این که داوطلبان باید یک ‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و به همراه داشتن تلفن همراه و ماشین‌ حساب در جلسه آزمون ممنوع است . 

دکتر میرحسینی در پایان نیز متذکر شد: داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالنهای فجر و غدیر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند و داوطلبینی که حوزه آنها پردیس علوم، ساختمانهای توحید، نبوت، معاد و امامت است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار