کارشناس اداره کل هواشناسی یزد:
کارشناس اداره کل هواشناسی یزد گفت: دمای هوای یزد طی روزهای آتی به‌طور تدریجی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۹۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 25 April 2018

سید عباس میر حسینی با اشاره به بارش‌های روز گذشته در مناطق مختلف استان یزد، گفت: مقدار این بارش‌ها در رباط پشت بادام اردکان 15.2 میلی‌متر، در مغستان اکبر 4.7 و در مزرعه نو اردکان 4 میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: بارش رحمت الهی در اشکذر رقم 2.5 میلی‌متر، در شمسی 2.5، در سبز دشت بافق 1.8 میلی‌متر، در پرک بهاباد 2 میلی‌متر، در علی‌آباد تفت 15 میلی‌متر، در آ محسن ده بالا 13 میلی‌متر، در سانیج 11 میلی‌متر و در تودِه ده بالا 11 میلی‌متر را به خود اختصاص داده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد افزود: این بارش‌ها در دهشیر 10 میلی‌متر، در روستای اسلامیه 9 میلی‌متر، در بیداخوید 9.5 میلی‌متر، در چنارناز خاتم 6.8 میلی‌متر، در کرخنگان بهاباد 4 میلی‌متر، در بختیاری هرات 7 میلی‌متر و در هرات 1.5 میلی‌متر بوده است.

میر حسینی تصریح کرد: مناطقی چون منشاد مهریز با 6 میلی‌متر، بنادک سادات با 7 میلی‌متر، صدر آباد میبد با 12 میلی‌متر، شورک با 10 میلی‌متر و میبد با بارش 3.1 میلی‌متری، میزبان نزولات آسمانی بوده‌اند.

وی گفت: میران بارش رحمت الهی در زارچ یزد 1.8 میلی‌متر و در ایستگاه فرودگاه یزد سه‌دهم میلی‌متر گزارش شده‌است.

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد در ادامه از رسیدن سرعت باد به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت در مناطق مرکزی، شمالی و شرقی استان در روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: این باد با به همراه داشتن گردوغبار، کاهش میزان کیفیت هوا کاهش دید را به همراه داشت.

میرحسینی اذعان کرد: امروز صبح نیز با توجه به شمالی شدن جریان‌ها، دمای استان با کاهش روبه‌رو بوده و یزدی‌ها صبح امروز کاهش دمای شش‌درجه‌ای را نسبت به‌روز گذشته تجربه کردند.

وی در ادامه از جو نسبتاً پایدار هوای استان تا روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و بیان کرد: با جنوبی شدن هوای استان در او خر هفته جاری، افزایش تدریجی دمای استان را شاهد خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار