امام جمعه اردکان با اشاره به جایگاه و خدمات ارزنده سپاه پاسداران به نظام و انقلاب، گفت: پاسداران، مایه افتخار و آبروی اسلام و کشور هستند.
کد خبر: ۵۹۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 24 April 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه روز پاسدار و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: به‌حق می‌توان حضرت امام حسین (علیه‌السلام) را بزرگ‌ترین پاسدار اسلام نامید چراکه بقا و حفظ دین اسلام به وجود آن حضرت بود. اگر آن حضرت همه هستی خود را برای حفظ دین اسلام نمی‌داد امروز نامی از اسلام و پیامبر نمی‌ماند.

وی افزود: چه خوب و به‌جا این روزبه نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است البته هرکسی باید تلاش کند و هر مسلمانی وظیفه دارد که پاسدار اسلام و معارف اهل‌بیت باشد و نسبت به مسائل دینی حساسیت داشته باشد و دین خدا را یاری کند.

امام‌جمعه اردکان خطاب به پاسداران گفت: این توفیقی است که نصیب شما شده است و همه ما باید در هرجایی که مسئولیت داریم تلاش کنیم و به‌گونه‌ای عمل کنیم که در روز قیامت در برابر پاسداران بزرگ مکتب اسلام و اهل‌بیت شرمنده نباشیم. پاسداران، مایه افتخار و آبروی کشور و اسلام هستند.

وی با اشاره به مبنای دینی و اعتقادی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما باید در کنار آمادگی‌های نظامی ازنظر ایمان نیز تقویت بشویم. یاری و امداد غیبی از سنت‌های الهی است که در زندگی شخصی هم وجود دارد. اگر باخدا معامله کنید درجاهایی دستی به کمک شما می‌آید.

شاکر در بخش پایانی سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: این نهاد فرهنگی و نظامی از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات زیادی به‌نظام و انقلاب کرده است و امروز هم سپاه در عرصه‌های امنیتی، نظامی و فرهنگی افتخارآفرین است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار