مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد، گفت: طرح ملي توان‌افزايي بانوان با موضوع كسب و كار همزمان با 31 استان کشور در یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 24 April 2018

«رقيه كرمانيان» با اشاره به به اهميت اجراي ايده‌هاي نو و بهره‌مندي جامعه از توانمندي‌هاي بانوان در رونق اقتصادي استان و کشور، اظهار کرد: طرح ملی توان‌افزائی بانوان با رویکرد رونق کسب و کار در استان یزد اجرا می‌شود.

وی آگاه‌سازی مخاطبان با مزیت‌های اقتصادی و فرصت‌های اشتغال بومی، آشناسازی با فرایند شکل‌گیری کسب و کار و کارآفرینی، ترغیب جهت ورود به عرصه کسب و کار و کارآفرینی با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را از جمله اهداف اجرای طرح ملی توان افزایی بانوان دانست و افزود: این طرح توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در 31 استان کشور و به صورت ملی اجرايي مي‌شود .

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: به منظور تحقق برش استاني و اجراي طرح ملي توان افزايي بانوان در حوزه كسب و كار از مشاوران و كارشناسان دفاتر امور بانوان در فرمانداري‌ها خواسته شده است از هر شهرستان هفت نفر از بانوان و سه نفر آقايان را با شرايط ارائه شده براي حضور در اين طرح معرفي کنند.

کرمانیان در ادامه با اشاره به این‌که 30 درصد آمار ارائه شده مربوط به مردان است، تصریح کرد: تعداد 100 نفر از زنان جوان هر استان با رعايت گروه سني حداقل 20 و حداکثر 40 سال در اين طرح آموزش ديده و مهارت‌هاي لازم در حوزه كسب و كار را تجربه مي‌كنند .

این مقام مسئول گفت: جوانانی که علاقمند به خویش فرمائی، دارای ایده‌های کسب و کار و يا صاحبان کسب و کارهای نو پا هستند در اولويت پذيرش و حضور در اين طرح قرار دارند .

وي اظهار کرد: آموزش جستجوی فرصت های کسب و کار و کارآفرینی(مزیت های اقتصادی بومی- محیطی)،ارائه مدل و الگوی کارآفرین موفق بومی و غیربومی، عوامل موفقیت فردی و اجتماعی، ايده يابي، بوم مدل کسب و کار، ترسیم نقشه راه ویژگی‌ها و انواع کارآفرینی سرفرصل‌هاي آموزشي مورد نظر در اين دوره هستند .

مديركل بانوان و خانواده استانداري يزد در پايان ضمن دعوت از علاقه مندان براي ثبت نام در اين دوره گفت: برگزاری جلسات مشاوره، مصاحبه با مخاطبان به صورت فردی یا گروهی، جمع بندی و مشخص شدن دقیق نیازها در بخش های مستعد آموزش های کسب و کار و تجاری سازی ایده،نیاز به مشاوره کسب و کار و جذب منابع و نیاز به مشاوره در توسعه کسب و کار و شبکه سازی نيز از ديگر برنامه هاي اجراي اين طرح ملي در استان يزد مي باشد .

گفتنی است؛ علاقه مندان واجد شرايط میتوانند جهت شرکت در این طرح و ثبت نام به آدرس Www.foundationed.ir مراجعه نمایند كه پس از بررسي شرايط و مشخص شدن تيم هاي متقاضي، اين دوره هاي آموزشي بعد از ماه مبارک رمضان بصورت حضوری در مركز استان برگزار می شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار