مديرعامل سازمان حمل و نقل شهرداري قزوين خبر داد:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: همزمان با روز «زمين پاک» اولين پارک آموزش ترافيک شهرداري قزوين آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۹۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 24 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، سعيد جهانگيري با اعلام این خبر افزود: آموزش کودکان در هر زمينه اي که باشد اثرگذاري بسيار بيشتري نسبت به آموزش بزرگسالان دارد زيرا کودکان در رده سني قرار دارند که به راحتي آموزش هاي مختلف را فراگرفته و به خوبي رعايت مي کنند.

وي بیان کرد:  همچنين ارائه آموزش قوانين ترافيکي به کودکان موجب مي شود در آينده شهروندان قانونمندتري داشته و به تبع آن با مشکلات ترافيکي کمتري روبرو باشيم.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد:  يکي از پروژه هايي که اين سازمان براي آموزش قوانين ترافيکي به کودکان اجرا کرده احداث پارک«آموزش ترافيک» است که در طراحي آن سعي شده معابر شهر با جزئيات بيشتر به بهترين نحو ممکن شبيه‌سازي شود تا اثرگذاري آموزش‌هاي ترافيکي که در اين پارک براي کودکان ارائه مي‌شود، بيشتر باشد.

جهانگيري با اشاره به جزئيات مطالب آموزشي که در پارک آموزش ترافيک به کودکان ارائه مي شود، گفت: در اين پارک آموزش هايي از قبيل نحوه تردد از عرض معابر، استفاده از پل عابرپياده و استفاده از دوچرخه در ترددهاي درون شهري به کودکان و نوجوانان ارائه مي شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان اينکه نخستين اجراي شهرک ترافيکي استان با حضور دانش آموزان مدرسه مرضيه (س) بود، اظهار کرد: مدارس شهر قزوين به منظور بازديد دانش آموزان از اين پارک آموزشي و بهره مندي از امکانات اين فضاي آموزشي مي توانند با شماره تماس33347123 هماهنگ کنند.

جهانگيري يادآور شد: پارک آموزش ترافيک در خيابان نواب- چهارراه راهنمايي  رانندگي- پلاک 7 واقع‌ شده و انتظار مي‌رود با شرايطي که از طريق احداث اين پراک در شهر قزوين فراهم شده است، بتوانيم خدمات مطلوبي در زمينه ترويج فرهنگ ترافيک بين کودکان که شهروندان آينده اين شهر هستند، ارائه دهيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار