همایش ملی ریاضیات و بزرگداشت خیام در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۹۷ با دو موضوع متفاوت ریاضی و ادبیات فارسی به میزبانی دانشگاه امام جواد (ع) یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 24 April 2018

بهزاد کفاش، دبیر پنجمین همایش ملی ریاضیات در مورد برگزاری این همایش اظهار داشت: پنجمین همایش روز ملی ریاضیات و بزرگداشت حکیم عمر خیام با حضور اساتید، معلمان، دانشجویان، پژوهشگران و صاحب نظران ریاضی و ادبیات فارسی در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه جاری با محوریت ریاضی و ادبیات فارسی در دانشگاه امام جواد (ع ) یزد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در مراسم افتتاحیه این همایش، ضمن ارائه برنامه های مختلف علمی و فرهنگی از یکی دیگر از معلمان پیشکسوت ریاضی استان یزد تجلیل خواهد شد.

کفاش ادامه داد: همچنین در مراسم اختتامیه همایش که با عنوان «شب نشینی با خیام» نامگذاری شده است، برنامه های مختلفی نظیر سخنرانی اساتید، شعرخوانی، تجلیل از مسابقه شعر خیام و... پیش‌بینی شده است.

دبیر اجرایی همایش ملی ریاضیات و بزرگذاشت خیام با اشاره به برخی از برنامه‌های جنبی این همایش تخصصی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه بازی و ریاضی، بازدید از رصدخانه تفت و ... از برنامه‌های جنبی این همایش است.

کفاش یادآور شد: این همایش با هدف مهم عمومی کردن ریاضیات و آشنایی نسل جدید با مفاخر علم و ادب و فرهنگ کشورمان برگزار می شود.

وی از تمامی علاقمندان، صاحب نظران، استادان، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان دعوت کرد تا با شرکت در این همایش در برگزاری با شکوه آن مشارکت فعال داشته باشند.

کفاش یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این همایش می توانند با شماره‌های ۳۸۲۴۱۲۰۰  الی ۳ داخلی ۲۲۷ تماس حاصل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار