رئیس سازمان دانش آموزی یزد:
رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد بر آموزش اخلاقیات به دانش آموزان در کنار علم آموزی در مدارس تاکید کرد .
کد خبر: ۵۹۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 24 April 2018

حسینعلی ملانوری، در نشست مجمع اعضاء دانش آموزی اردکان با اشاره به اینکه این شهرستان از لحاظ پتانسیل بالایی که در حوزه دانش آموزی دارد سومین شهرستان برتر می باشد افزود: به مدت یکسال دانش آموزان برای حضور و اجرای برنامه ها در حوزه تشکیلاتی آموزش دیده بودند .
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها اجتماعی نمودن دانش آموزان می باشد .
این مسوول گفت: وقتی دانش اموز برنامه های خود را اجرا می کند عزت و اعتماد به نفسشان بالا می رود ، فعالیت های این چنینی در دوران دانش آموزی خود تمرینی برای فعالیت های اجتماعی و زمینه سازی برای مسئولیت اجتماعی خود در آینده است.
رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد گفت: بحث ما این نیست که درس خواندن را بی اهمیت جلوه دهیم بلکه باید دانش آموزان همت مضاعفی در حوزه های فرهنگی ،عمومی مثل آب و برق و گاز و در حوزه خدمات عمرانی و هر حوزه ای که مرتبط و مد نظرتان می باشد داشته باشند .
ملانوری افزود: اگر این اتفاق بیافتد فصل نوینی در حوزه دانش آموزی و فعالیت های اجتماعی در شهر اردکان محقق خواهد شد .
این مسوول تاکید کرد: شهرستان اردکان این پتانسیل را دارد که در فعالیت ها و برنامه ها سطح کشور میزبان شود چرا که یکی از پایه های اصلی و اساسی برای این کار، خود دانش اموزان هستند که در این زمینه می درخشند .
فرماندار اردکان نیز در ادامه با بیان اینکه سازمان دانش آموزی غنیمتی است که باید قدر دانسته شود اضافه کرد: انتخاب مشاور دانش اموز فرماندار مقوله ای جدیدی به شمار می رود که بسیار ارزشمند است.
هادی مقیمی با بیان اینکه همیشه اولین ها مسئولیت شان حساس تر و مهم تر است تا مسیر را باز کنند تصریح کرد : در آینده این تجربه خوب می تواند بکار بیاید و قابل استفاده شود .
وی اظهار کرد : مشاور کسی هست که طرف مشورت قرار می گیرد در مورد مسائل بسیار مهم و مواردی که با آن دستگاه و جامعه مرتبط می شود .
وی تصریح کرد: طبیعتا مشاور دانش اموز در حوزه دانش آموزی باید نظر دهد و با رعایت امانت داری و صداقت کامل مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را منعکس کند .
فرماندار اردکان گفت: مشاور با ایجاد شبکه ای در درون دانش آموزان نظر فرماندار را متقابلا منعکس کند و یک حلقه بسیار خوب بین فرماندار و دانش اموزان ایجاد نماید.
مقیمی یادآور شد: مشاور باید دارای صفات و ویژگی هایی باشد که مهمترین آن صداقت ،اصالت و نجابت است و با مطالعه در حوزه کارش این جایگاه خود را حفظ می کند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار