عضو شورای شهر اهواز با برشمردن برخی مشکلات منطقه زردشت اهواز، از انجام هماهنگی‌ها جهت حل معضلات این منطقه شهر اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 24 April 2018

سیدمحسن موسوی‌زاده با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از منطقه زردشت اهواز، اظهار کرد: منطقه زردشت به عنوان شهرک محل اقامت جانبازان معروف است، با توجه به اینکه بیشتر ساکنان این شهرک جانباز هستند نبود پل عابر پیاده برقی در این منطقه، تردد جانبازان را دچار مشکل کرده است که شهردار منطقه 2 اهواز قول داده‌اند در جهت حل این مشکل اقدام کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشکل پل عابر پیاده، شکستی لوله آب، عدم هرس درختان، کمبود و مناسب نبودن اتوبوس‌های شهری، نبود مدرسه و وجود نخاله‌های ساختمانی و سگ‌های ولگرد از جمله دیگر مشکلات ساکنان منطقه زردشت است که قرار است شهرداری این منطقه نسبت به هرس درختان و جمع‌آوری زباله‌ها اقدام کند.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: همچنین برای حل مشکل کمبود اتوبوس شهری در منطقه زردشت طبق هماهنگی شهردار اهواز قرار شد که دو دستگاه اتوبوس به این مسیر افزوده شود. خوشبختانه اتوبوس‌های جدید ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قابلیت استفاده برای جانبازان را دارند.

موسوی‌زاده با بیان اینکه حل برخی مشکلات ساکنان منطقه زردشت تنها به شهرداری مربوط نمی‌شود، گفت: احداث کلانتری در منطقه به کار شهرداری مربوط نمی‌شود اما طبق هماهنگی که شهردار اهواز با فرماندهی انتظامی شهرستان داشتند قرار شد فرماندهی انتظامی اهواز قطعه زمینی برای احداث کلانتری از شهرداری تحویل بگیرد.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: همچنین آقای باباپور عضو شورای شهر و از خیرین مدرسه‌ساز جهت تکمیل مدرسه منطقه زردشت با مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان صحبت کرده‌اند و قرار بر این است در این راستا اقدام شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار