مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با بیان اینکه ۱۵۰۰ کلاس درس در سطح استان نیاز به استاندارد سازی دارد افزود: کارگاه‌های هنرستان‌های استان یزد با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز شدند.
کد خبر: ۵۹۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 23 April 2018

محمد رضا عارفی ماهیت سازمان نوسازی مدارس را نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عنوان کرد و اظهار داشت: مقاوم سازی مدارس نیز از دیگر اولویت‌های این سازمان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد افزود: در سال تحصیلی جاری کلنگ زنی 26 پروژه در استان یزد صورت گرفت و سال گذشته 30 پروژه نیز به بهره برداری رسید که دانش آموزان در حال استفاده از این مدارس هستند.

وی با بیان اینکه استاندارد سازی سیستم گرمایشی و حرارت مرکزی با استفاده از پکیج و رادیاتور در مدارس از اولویت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد است تصریح کرد: تا کنون یک هزار و 900 کلاس درس با اعتبار 30 میلیارد تومان استانداردسازی و بخاری‌های نفتی و گازی آن‌ها جمع آوری شده و طبق نیازسنجی‌هایی که صورت گرفته هنوز یک هزار و 500 کلاس درس در سطح استان نیاز به استاندارد سازی دارد که نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار است.

عارفی اضافه کرد: با توجه به نیازسنجی‌های که در ارتباط با فرسودگی مدارس استان صورت گرفت، برای اولین بار موتورخانه‌های مدارسی که تعطیل شده بودند و یا مشکلی داشتند در دستور کار قرار گرفت، به طوری که 50 هزار پره رادیاتور برای مدارس خریداری شده و بین شهرستان‌ها و مناطق توزیع و مدارسی که از نظر دیگ، مشعل و پره رادیاتور مشکل داشتند تاکنون توانستیم بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با اشاره به اینکه برای نخستین بار برای تجهیز هنرستان‌ها، تجهیزات کارگاهی به مبلغ 200 میلیون تومان خریداری و به مدارس تحویل داده شد گفت: پس از رایزنی‌های انجام شده برای حدود 5 هزار دانش آموز تجهیزات آموزشی از قبیل میز، صندلی، کامپیوتر، تخته وایت برد و غیره خریداری و در بین مدارس استان توزیع شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار