به رياست معاون اقتصادي استانداری یزد:
به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران مرتبط با حوزه تولید و صنعت پنجاه و چهارمين جلسه كارگروه تسهيل و رونق توليد استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 23 April 2018

 در پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رونق تولید استان یزد، درخواست‌هایی از سوی واحدهای تولیدی مطرح‌شده بود که بعد از طرح در جلسات کارشناسی به تصویب اعضای این کارگروه رسید.
در این جلسه 21 درخواست تسهیلات رونق تولید به مبلغ 400 میلیارد ریال برای معرفی به بانک‌های استان در کارگروه تسهیل و رونق تولید استان یزد تصویب شد.
بر این اساس، بانک ملی 13 درخواست، بانک‌های ملت، توسعه و تعاون و صادرات هرکدام 2 مورد و بانک‌های تجارت و صنعت و معدن نیز هرکدام یک درخواست را برای پرداخت تسهیلات پذیرفتند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در اين نشست گفت: عمده مباحث مطرح‌شده در این جلسات در مسیر تصمیم‌گیری برای رونق تولید و افزایش اشتغال در استان است.
علی زینی وند افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه بانکی مدنظر است و مباحث کارشناسی نیز باید در کارگروه‌های تخصصی موردبحث قرار گیرد.
وی با تقدیر اعضای جلسه به‌ویژه بازرس کل استان هم اظهار داشت: حضور مسئول نظارتی استان در جلسات این کارگروه، علاوه بر راهگشا بودن مسائل، کمک بیشتر به رونق تولید نیز بوده است.
معاون استاندار همچنین با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل آب منطقه‌ای تصریح کرد: مجموعه این شرکت در این کارگروه و اتفاقات اخیر، زحمات بسیاری برای استان کشیده‌اند و کمک‌های این شرکت و همراهی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، کمک خوبی برای اشتغال و رونق تولید بوده است.
در ابتدای این نشست بانک‌ها نيز گزارشی از وضعیت پرداخت‌های تسهیلات رونق تولید ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار