شش مدال رنگارنگ حاصل تلاش تیم کونگ‌فوي شهرستان اردکان نماینده ایران در مسابقات جهانی کونگ فو اپن اروپا به میزبانی ارمنستان بود.
کد خبر: ۵۹۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 23 April 2018

«احمد شکراللهی» ريیس اداره ورزش و جوانان اردکان با بيان اين كه مسابقات با شرکت ۱۳ کشور به مدت سه روز در ارمنستان برگزار شد، اعلام كرد: هنرجویان اردكاني با هزینه شخصی در این مسابقات حضور یافتند. 

وي تصریح کرد: تیم اردکان توانست در چهار بخش ساندا(تی‌جی) و دو سبک مختلف توشو و سبک سوجائو به مربیگری استاد «محمد هاتفی» شرکت كند و با دستاني پر بازگردد. 

شكراللهي از اردکان به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها یاد کرد و افزود: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، جوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت سه روز برگزار شد که تیم چهار نفري اردکان توانست در چهار سبک مختلف شرکت و مدال‌آوری کند. 

وی خاطرنشان کرد: «سعید بابایی» در سبک آزاد رینگی(تی‌جی) توانست مقام دوم، «محمد هاتفی اردکانی» در دو سبک توشو توانست مقام اول و دوم و در سبک سوجائو هم مقام سوم و «حسین نامزد» هم در دو سبک توشو مقام دوم و سوم را کسب كرد.

شکراللهی در پایان افزود: «علیرضا پایدار» هم در سبک توشو  پس از برد در مقابل  آمریکا، به علت آسیب دیدگی از ناحیه گردن، بازي را به حریف اوکراینی واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار