رئیس هیات فوتبال یزد:
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت:خانواده ها تنها در مدارس رسمی و دارای مجوز نسبت به ثبت نام فرزندان خود در این رشته اقدام کنند تا مشکلی به وجود نیاید.
کد خبر: ۵۹۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 23 April 2018

عبدالرضا دستا، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه 24 مدرسه فوتبال و فوتسال دارای مجوز در چارچوب مقررات فعالیت دارند، افزود: این مدارس از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان مجوز دریافت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه هیات فوتبال استان هیچ تعهدی در قبال فعالیت مدارس بدون مجوز ندارد از خانوادهها برای بررسی موضوع و آگاهی از وضعیت آنها برای ثبت نام فرزندان خود خواستار همکاری شد.
به گفته رئیس هیات فوتبال استان ،طبق مقررات همه ساله باید مدارس فوتبال و فوتسال برای کسب مجوز جدید به هیات فوتبال مراجعه و اقدام کنند تا نظارت عالیه بر نحوه فعالیت آنها انجام شود.
دستا در خصوص فعالیت هیات های ورزشی در سال 1396 اظهار کرد: پارسال 10 هزار ورزشکار در رده های نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان در رشته های فوتبال ، فوتسال ، فوتبال ساحلی و مدارس پایه زیر پوشش لیگ های استانی فعالیت داشتند. 
وی تصریح کرد: در این مدت ورزشکاران در 150 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در چارچوب لیگ های استانی با هم رقابت کردند. 
این مسوول تاکید کرد: در این مدت 15 بازیکن فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استا یزد به اردو آمادگی تیم های ملی دعوت شدند که پنج نفر به همراه تیم های ملی به مسابقات جهانی اعزام شدند. 
دستا یادآور شد: هم اکنون 25 تیم فوتبال، فوتسال ، فوتبال ساحلی در 2 بخش آقایان و بانوان در لیگ های کشوری حضور دارند، پیش بینی می شود امسال بر تعداد تیم ها افزوده شود. 
وی افزود: پارسال حدود 20 مورد میزبانی مسابقات لیگ های ملی در رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در استان برگزار شد. 
وی برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان، داوران و جلسه های متعدد ارتقا برای جامعه هدف را از دیگر برنامه های محوری هیات در سال گذشته ذکر کرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
حامد
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
شلتم خیلی دکست دارم فوتبالیست بشم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار