اولین خط کشتار صنعتی شترمرغ با حضور مسئولان دامپزشکی استان یزد در مهریز رسما افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۹۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 23 April 2018

مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: صنعت شترمرغ یکی از صنایعی است که هم در کشور و هم در دنیا نوپا و در حال رشد است و استان یزد با توجه به موقعیت خود در زمینه پرورش شتر مرغ در کشور جایگاه مناسبی دارد .

حدادزاده مهمترین مشکل در مسیر پیشرفت و توسعه این صنعت در استان  نداشتن خط کشتار مکانیزه و صنعتی بود که امروز با افتتاح خط کشتار صنعتی شتر مرغ در کشتارگاه صنعتی مهریز راه را برای توسعه این صنعت در استان هموار شد.

مدیر کل دامپزشکی یزد گفت: خط کشتارگاه صنعتی شترمرغ مهریز رسما افتتاح و راه اندازی شد و امیدواریم با مدیریت مناسب و خدمات خوبی که به فعالین این صنعت در استان داده می‌شود شاهد توسعه و پیشرفت و اشتغالزایی بیش از حد جوانان باشیم.

وی افزود: صنعت شتر مرغ در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز یکی از صنایع ویژه به حساب می‌آید که جایگاه خوبی در این حوزه می‌تواند داشته باشد، زیرا پرنده‌ای است که در شرایط آب و هوایی استان یزد به راحتی می‌تواند پرورش یابد و جایگزین خوبی برای گوشت قرمز باشد مخصوصا برای افرادی که مشکلات عروقی و بیماری دارند که مصرف گوشت قرمز برای آن‌ها مضر است، زیرا این گوشت فاقد گلسترول و چربی است .

وی افزود: استارت خط کشتار صنعتی شترمرغ در مهریز آینده‌ای روشنی را برای این صنعت در استان یزد رقم خواهد زد.

 اولین خط کشتار صنعتی شترمرغ  مهریز با حضور مدیر کل دامپزشکی استان  رسما افتتاح و راه اندازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار