رئیس‌کل دادگستری استان یزد خبر داد
رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: : با امید خداوند در سال جاری یا سال آینده شاهد مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت ساختمان جدید دادگستری در مساحتی بالغ‌بر 15 هزار متر خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 23 April 2018

محمدرضا حبیبی در آیین افتتاح مرکز شورای حل اختلاف یزد، گفت: شوراهای حل اختلاف با حضور مخلصانه و بدون چشمداشت خود در عرضه رفع مخاصمه بین مردم، باری گران را از دوش جامعه برمی‌دارند.

وی یکی از مشکلات استان را مکان‌های اسکان نامناسب شوراهای حل اختلاف یزد دانست و تصریح کرد: با توجه به تلاش چشمگیر شوراهای حل اختلاف استان در راستای اشاعه و تحقق یکی از سنت‌های مورد تأکید فرهنگ اسلام یعنی صلح و سازش، حضور این شوراها در ساختمان‌های نامناسب درخور نبوده و ایجاد مکانی مناسب در راستای اسکان آن همواره یکی از اولویت‌های مجموعه دادگستری استان یزد به شمار می‌رفته است.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد بیان کرد: این مکان برای تکریم ارباب‌رجوع، گرامیداشت شأن شوراهای حل اختلاف و نیز جلوگیری از پراکندگی شوراهای حل اختلاف با بهره‌گیری از بودجه 1 میلیارد تومانی وجوه خاص دادگستری کشو، بودجه 1 میلیارد تومانی به دست آمد از سوی دادگستری استان و نیز حمایت‌های استانداری یزد در تجهیز این مرکز، در مساحتی به متراژ 2 هزار متر و در 4 طبقه با تجهیزات کامل دستگاهی، گرمایشی و سرمایشی تشکیل‌شده تا گامی مناسب در راستای ارتقای سطح شوراهای حل اختلاف استان برداشته شود.

این مقام قضایی استان ادامه داد: البته ساختمان دادگستری واقع در خیابان شهید فرخی نیز به دلیل دارا بودن مشکلاتی نظیر فرسودگی، تراکم جمعیت و ترافیک بالا، در دستور کار تعویض قرار داشت، به یاری خداوند با پیگیری‌های انجام‌شده و نیز جلب حمایت‌های کشوری این اقدام نیز در دستور کار دادگستری استان قرارگرفته است.

وی بیان کرد: با امید خداوند در سال جاری یا سال آینده شاهد مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت ساختمان جدید دادگستری در مساحتی بالغ‌بر 15 هزار متر خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار