رئیس مرکز اورژانس استان یزد از راه‌اندازی سامانه GPS در اورژانس یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 23 April 2018

احمد دهقان بعدازظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه اعزام نیروهای اورژانس در برخی مناطق استان که دارای اسم مشابه هستند به دلیل وصل تلفن به مرکز اورژانس، دچار مشکل می‌شود، اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانهGPS این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی این سامانه، دیگر نیز به آدرس نیز نخواهد بود و به محض تماس از سوی مردم، نقطه ای که نیروهای اورژانس باید اعزام شوند، مشخص می‌شود.

دهقان بیان کرد: در اردیبهشت ماه جاری، وزیر بهداشت به استان یزد سفر می کند و در این سفر از این سامانه نیز بهره برداری خواهد کرد.

رئیس اورژانس استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساماندهی آمبولانس‌های خصوصی در یزد یادآور شد: استان یزد بعد از تهران، نخستین استانی است که آمبولانس‌های بخش خصوصی آن، فعالتر از آمبولانس‌های دولتی هستند.

وی، پوشش اورژانس در شهرهای استان یزد را ۱۰۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: در برخی جاده‌های روستایی، پوشش کامل نیست و تقریبا ۸۰ درصدی است که تلاش ما بر افزایش خدمت رسانی و پوشش خدمات در روستاها است.

دهقان در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: در حوزه پدافند غیرعامل، اولین مرکز آموزش پدافند غیرعامل در حوزه سلامت در استان یزد افتتاح شد که با برگزاری دوره های آموزشی، ۵ هزار نفر در این دوره‌ها آموزش دیدند.

وی اظهار امیدواری کرد: فاز دو و سه مرکز پدافند غیرعامل در حوزه سلامت استان نیز به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار