امام جمعه ابرکوه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی است و به لطف خدا با وجود سپاه قدس در جهان ، ایران حرف اول را در جبهه مقاومت ملت های مظلوم منطقه می زند.
کد خبر: ۵۹۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 23 April 2018

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز یکشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در یکی از مساجد در جمع نمازگزاران با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 خورشیدی ، افزود: این نهاد از زمان تاسیس با تأسی از سالار شهیدان (ع) ، مبارزه بی امان با ضد انقلاب را در راستای پاسداری از انقلاب در دستور کار قرار داد. 
وی ادامه داد: سپاه با تمسک به ایمان ،ایثار و جانبازی در راه سالار شهیدان امام حسین (ع) و مکتب فکری عاشورا در عصر حاکمیت و سلطه جهانی ظلم ، طلایه دار جبهه جهانی مقاومت و پایداری در برابر دژخیمان جهانخوار آمریکایی و صهیونیسم بین الملل شده است. 
امام جمعه ابرکوه یادآور شد: سپاه علاوه بر موفقیت در عرصه های نظامی ، در عرصه های سازندگی هم سرآمد است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: این نهاد نظامی ، سهمی بسزا و نقشی اصلی در پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب داشته است.
وی اظهارکرد: پروژه سپاه هراسی که در امتداد ایران هراسی و اسلام هراسی دشمن است حکایت از نقش موفق این نهاد در تحقق بخشی به آرمان های انقلاب اسلامی دارد .
وی افزود: سپاه علاوه بر حفظ و حراست از انقلاب با تمام توطئه های دشمنان مقابله و آنها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.
حسینی ادامه داد : هنر پاسداران جان برکف این بود که در فراز و نشیب ها، سختی ها و محرومیت ها هیچگاه از خط اصیل انقلاب و نظام ولایت زاویه نگرفته و همواره بازویی پرتوان برای نظام و در خط ولایت بوده اند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار