فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه قدرت سپاه امروز تمام دشمنان انقلاب را متحیر کرده است گفت: دشمنان داخلی و خارجی نظام سعی بر توطئه علیه نیروهای انقلابی دارند.
کد خبر: ۵۹۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 21 April 2018

سردار فتح‌الله جمیری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه سپاه در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی مدافع ارزش‌های انقلاب بود گفت: بنیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از قبل پیروزی انقلاب در تفکر حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه که از روزهای ابتدایی انقلاب با کمک نیروهای مردمی و بسیجی در برابر توطئه‌های مختلف دشمن از جمله ادعای خودمختاری در کردستان، توطئه‌ای که به نام خلق مسلمان در بخش ترکمن فعالیت می‌کردند و یا بحث توطئه‌ای که به اسم خلق عرب که به دنبال ضربه زدن به اسلام بود ایستادگی کرد و مقتدرانه همه این توطئه‌ها را با کمک خود مردم خنثی کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه سپاه در این توطئه‌ها توانست آرامشی را برای مردم ایجاد کند گفت: بعد از آن منافقان به صورت مسلحانه وارد کار شدند و ترورهای کور خود را علیه ملت مظلوم ایران شروع کردند و بیش از 17 هزار نفر از مردم عزیز ایران و از نیروهای انقلابی و بسیجی و مردمی و سپاه و ارتش و همچنین مسئولان این مملکت را ترور کردند.

جمیری ادامه داد: یک سازمان بسیار پیچیده با پشتیبانی‌های خارجی به جان انقلاب افتاد ولی باز هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مردم و همه نیروهای انقلاب اینها را از صحنه خارج کردند.

وی افزود: پس از اینکه این نقشه‌های دشمنان و منافقان خنثی شد آنها در کنار صدام علیه ملت ایران جنگیدند و امروز هم در آغوش آمریکا، فرانسه، انگلیس و دیگر مستکبرین جهان قرار دارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اگر نبودند مردم، سپاه و ارتش، مطمئنا محاسبات رژیم کافر صدام و دیگر دشمنان به وقوع می‌پیوست عنوان کرد:  نباید فکر کنیم که دشمنان بدون برنامه به ایران حمله کردند بلکه آنها به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده و محاسبه شده مطمئن بودند که با وضعیتی که ایران دارد پیروز می‌شوند.

جمیری تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت ارتش در آن زمان خوب نبود و فرماندهان ارتش به خارج از کشور فرار کرده بودند، سپاه هم هنوز به صورت کامل شکل نگرفته بود دشمن گمان می‌کرد که دو هفته‌ای می‌تواند به تهران برسد و از لحاظ نظامی و محاسبات نظامی این تفکر هم اشتباه نبود ولی مردم، سپاه و بسیج تمام این محاسبات دشمن را به هم ریختند.

وی جنگ تحمیلی هشت ساله را جنگ جهانی سوم دانست و گفت: تمام جهان در این جنگ صدام را حمایت کردند و برخی حمایت‌ها مالی و برخی دیگر حمایت‌های کاملا مستقیم و نظامی علیه ملت و کشور ایران داشتند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه پس از جنگ هم خدمات سپاه پایان نیافت گفت: امروز در صنعت و پالایشگاه، ما می‌توانستیم طرح‌ها را اجرا کنیم ولی طراحی آن اختصاص به چند کشور محدود در دنیا داشت اما امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نه تنها ساخت و سازهای پالایشگاه را انجام می‌دهد، بلکه طراحی‌های آن هم بر عهده سپاه گذاشته شده است.

جمیری خاطرنشان کرد: در عرصه سدسازی، پیشرفت و توسعه شهرها با حمایت از فعالیت‌های شهرداری‌ها، حضور مقتدرانه سپاه در بحث محرومیت‌زدایی، بحث مسکن و بسیاری فعالیت‌های دیگر از جمله اقدامات سپاه پاسداران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت‌هایی که سپاه امروز در بحث اقتصاد مقاومتی داشته، کارگاه‌های زود بازده، اشتغال جوانان در روستاها، شهرها و مراکز استان‌ها از جمله طرح‌های موفق سپاه بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: در حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله و سیل در تمام نقاط سپاه پاسداران در کنار مردم و انقلاب بوده و همیشه سعی بر برطرف کردن مشکلات مردم در تمام سطوح بوده است.

جمیری افزود: خدا را شاکر هستیم که آن سپاه سال‌های ابتدایی انقلاب که بدون هیچ‌ گونه تجهیزاتی در برابر دشمنان ایستاد، امروز یک نیروی نظامی بسیار قدرتمند و توانمند است و چند مرتبه که آمریکایی‌ها به صورت جدی قصد حمله به ایران اسلامی داشتند را همین قدرت نظامی سپاه و ارتش و پشتیبانی مردم خنثی کرد.

وی تاکید کرد: همان طوری که آمریکایی‌ها به راحتی به کشورهای منطقه از جمله افغانستان، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و عراق حمله کردند به ایران هم اگر می‌توانستند حمله می‌کردند و بارها هم خودشان به صراحت اعلام کردند که ما اگر می‌دانستیم  نیروهای نظامی ایران از چه محلی به ما پاسخ می‌دهند قطعا به آنها حمله می‌کردیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام در برابر قدرت سپاه، ارتش و در مجموع تمام انقلاب اسلامی ایران متحیر مانده‌اند گفت: خدا را شاکر هستیم که امروز ملت ما مقتدر و سربلند در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزهای ایران هم در برابر دشمنان مقابله کرده‌اند تصریح کرد: اگر این دفاع از انقلاب در فرامرزها نبود قطعا امروز تکفیری‌ها در داخل ایران بودند ولی با تدبیر مقام معظم رهبری دفاع از انقلاب در خارج مملکت انجام شد و دشمنان زمین‌گیر شدند.

وی بیان کرد: توانمندی‌های سپاه انقلاب اسلامی ایران امروز رعب و وحشت در دل استکبار جهانی انداخته‌اند و مطمئنا دشمنان داخلی و خارجی انقلاب سعی می‌کنند در برابر این موفقیت‌ها توطئه کنند و می‌خواهند مردم را از نهادهای انقلابی برگردانند چرا که موفقیت‌های نظام را در نیروهایی از جمله سپاه دیده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار