در یازدهمین جلسه علنی امسال شورای اسلامی شهر یزد بحث بحران بی آبی و ضرورت ساماندهی میادین میوه و بره بار بررسی شد.
کد خبر: ۵۹۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 21 April 2018

«سفید» رییس شورای اسلامی شهرستان یزد با اشاره به ضرورت تعامل میادین و رونق بخشیدن، اظهار کرد: متاسفانه در این خصوص اتحادیه کار چندانی صورت نداده و تعامل میان مسئولین در این سالها لازم نبوده که باید هرچه زودتر ضمن تعامل، مسائل این دو میدان ساماندهی شود .

«مشرف»رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار استان ضمن گلایه از شهردار و اعضای شورا در دوره چهارم، افزود: در حال حاضر فاز اول میدان میوه و تره بار شاهدیه در حال تکمیل است و اجرای فاز دوم آن مطرح نیست .

وی از حسن نیت شورای دوره پنجم در ارج نهادن به سرمایه گذاری و تعامل بین میادین ابراز خشنودی نمود و این دقت نظر و توجه به رفع مشکلات را از تغییرات در این دوره شورا دانست که با حضور افرادی توانمند به نتایج خوب خواهد رسید .

اعضای شورا و مسئولین امر بر تعامل بین میادین میوه و تره بار یزد و شاهدیه تاکید کردند و مقرر شد طی دو هفته جلسه در راستای تعامل بیشتر و رفع مشکلات موجود بین دو میدان تشکیل گردد .

در ادامه این جلسه «جوادیان‌زاده» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گزارشی از وضعیت آب انتقالی به یزد ارائه و بر کم آبی و صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.

وی در پایان خواستار حمایت شوراها و شهرداری‌ها در مصرف آب و تبلیغات شهری جهت فرهنگسازی درست مصرف کردن و افزایش برخی از تعرفه‌ها جهت کاهش مصرف مشترکین پرمصرف شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار